За новата къща… с любов

И си имам нова пералня.

Не готви, не мете, не чете енциклопедии на глас и не е цвят бордо.

Мъничка, беличка и клати леглото на съквартирантката.

За разлика от онези форумно възвеличавани зверове, моята не хваща Картуун Нетуърк, не пере 14 дни след като си сложил нещо вътре, не сканира дали си пъхнал на дядо си куртката със златните копчета или си наврял вилици и каски, не изисква минерална изворна високопланинска за предпочитане италианска вода, не струва повече от мен+всичките ми дрехи и о, ужас, не съм чакала специално да ми я произведат и доставят в сатенено калъфче.

И е цялата моя. 439,00 лв от моята пот стоят в кухнята и се радват всеки път, когато Божката ме омаже с шоколад или се въргалям в тревата. Малко по малко жълтият кош за пране се изпразва. Гардеробът вече мирише не само на лавандула и мен, но и на прах за пране. И каквото и да твърди Калоян, това е хубаво.

Домът ми е истински. Имам си малка маса и диванче в кухнята, за да си каня гости. Имам мъничко джезве и две нови чаши. За да има какво да си мия вечер. Имам леля Тинка в съседния апартамент. И бабата от горния етаж, която е извънредно щастлива, че ще ставам инженер. Имам хранителен магазин, плод-зеленчук, сладкарница и закусвалня едни до други. И кака, продаваща дини.

Имам си перде. Оранжево. Стаята ми е пълна със стари, нови, подарени и взети назаем неща. Господин Калоян ми донесе син извънземен часовник, Ани ми даде оранжев мустакат звяр, Яна дари тенджери… а на средния рафт се мъдрят мънички бебешки дрешки :)

След работа крача все по-уверено по парковите пътеки, гриза царевица и зяпам хората с ролери. Вече даже имам познати, с които се поздравявам по пътя. А там някъде ме очакват моята си неразливаща се чаша, зелената табуретка и онлайн телевизорът.

Домът ми е повече от истински. Когато съквартирантката Б. и Калоян се наредят около червеното вино в чаши-патици и домашните кюфтета. Когато Запетайката заспи на леглото ми. Когато се излежавам във ваната, спокойна, че Калоян знае къде стоят лъжиците и че този път няма да коментира от моите акаунти :-Р Когато Яна хвърля камъчета по прозореца, за да й отворя. И когато хрупам ореховки на пейката зад блока.

И за да не реши някой, че съм станала лигава (аз това не го мога, нали така :) ), да се върна на темата :) Имам си нова пералня! Да се изяде от яд тоя, дето ми е намерил загубения телефон и не ми го върна :-Р


8 коментара on “За новата къща… с любов”

  1. aha казва:

    боже

  2. Svetlina казва:

    Така реагираш, защото не си ми чел блога миналата година и не знаеш какво тръшкане беше, какви мечти, какви оди, какви сънувания на фурни… :)

  3. вили казва:

    Честита ти пералня, честит ти нов дом! Да бъдеш щастлива в него. ;)
    А мъничките бебешки дрешки за какво са? За украса? :)

  4. Таня казва:

    Честито и от мен! :-) Напълно те разбирам за чувствата към новия дом, но и за неразбиращите – много добре си го предала :-)

    Пералнята е нещо, без което никак не може. И аз много си я обичам моята :-)

  5. Svetlina казва:

    Сливили :) Мъничките бебешки дрешки са там, защото на Божката още не му стават моите големи лелински дрехи :)
    Таня, твоята пералня какво прави? Аз леко се стресирах от форумните, които могат да гледат деца и да бродират монограмчета :(

  6. Таня казва:

    Ми моята само пере.

    Когато реша да си купя робот за домашна прислужница, той няма да е във формата на пералня.

  7. milk казва:

    пералнята е най-хубавото и полезно изобретение.
    моят ли4ен стълб на ежедневието.
    да си ползваш безаварийно.
    * от време на време по4иствай филтъра, 4е я шнолки, я стотинки, я игра4ки от шоколадови яйца. или поне 4асти. 4е и някое и друго 4орап4е може да се намери.
    виж, това за 4ашите-патици не го разбирам. някак непреглъщаемо ми зву4и.
    уютни дни и доволни нощи ти желая.

  8. aha казва:

    уютни дни и доволни нощи ти желая :)


Твоят коментар

