Кой е като мен

Да видим аз мога ли да се хваля или не мога :)

Открих есенния сезон. Оказа се, че любимите ми дрешки от 7, 8, 9, 10, 11, 12, 1, 2, 3 клас не са това, което си спомням и че спешно ми трябва нов есенен гардероб :) Да ви представя новата Светлина, горда притежателка на:

  1. червена индианска блузка с клоширани бродирани ръкави;
  2. елегантно лилаво поло (за някой с врат би било полуполо :)) с невероятно дълги ръкави;
  3. тясна оранжева блузка (с ръкави);
  4. бебешки буйки с връзки всякакви цветове;
  5. страхотни чизми;
  6. най-красивият суитчър на света (точно така смятам да го пиша всеки път);
  7. един такъв с рошаво пиле;
  8. рокля с къдрички;
  9. чорапогащник с ръб на цветя за рокля с къдрички;
  10. лилаво и бяло боди с тънки презрамки;
  11. 2 нови книжки, или пък 3 :)
  12. чинии – виолетови, оранжеви, патешко жълти :)

Имам нещо още по-горделиво :) Всичко беше купено за 2 часа :) Роклята и чиниите за още два на другия край на града, в друг ден и не сама :) Аз съм едновременно невероятно красива, практична, пъргава и добре миришеща!

Остана само да си ида до Вършец и готово. Там съм скрила червената пола, която си уших за първи март 2007, зелената пола, с която ходя по представяния на стихосбирки (хиляди милиони) и любимата плетена бяла блуза с огромна качулка. Малко ме е страх. Напоследък мама и тати са все в лошо настроение. Разочаровани са от себе си и един от друг. И въпреки това… там е моето вкъщи. Моята стая с розови стени. Там за пръв път направих кремче с нишесте, там прочетох „Пипи Дългото Чорапче“ за пръв път и пак там расте най-вкусното грозде на света!

Вчера ядох бонбони. И празнувах еврейската Нова година. Бях облечена като снежинка. Калоян ме заведе на черен горещ шоколад. И изтърпя всичко, което му наготвих в отплата. И ми каза, че съм много хубава.

Ралица е правила гадинки от кестени. Три дни поред се сещам за любимия си топъл коктейл. И за горещия шоколад с ром, който от толкова време се заканвам да опитам. Застлах леглото с одеало и спя с чорапи. И скоро ще си купя второ перде. Изпих първия си чай. Изкарах първата настинка (пряко следствие от първия ми опит да уча по ел. измервания).

Есен е. И е хубаво вече да избирам подарък за рождения ден на Яна. Която много ми липсва. Сега сигурно Божката си играе с кестените от нейната улица. Моята улица. Нашата. А като се върнат… ще гушкам много!

Есен е. И никой няма по-оранжево пончо от моето :)))))

3 Коментари on “Кой е като мен”

  1. helen каза:

    Хей, ти трябва да си една много щастлива Светлина. :-)
    И аз трябва да ида на пазар :-)

  2. Svetlina каза:

    Хей, аз трябва да съм една много щастлива Светлина :)
    Не знам дали ще намериш нещо на пазара, аз го изкупих цеиля :)

  3. […] е за годишната есенна публикация :) Защото така :) И защото обожавам есента. И защото от […]


Твоят коментар

