Йом Кипур резолюшънс

Боли.

Никакво повече превеждане на техническа литература. До събота. А след това – до Коледа минимум.

Болят ме краката, изтръпнала ми е ръката и май съм прихванала някаква болест, защото в таксито обяснявах на шофьора какво е четиримерна матрица. Да са живи и здрави приятелите, които:

  1. ядоха с мен  китайско;
  2. правиха ми масаж;
  3. си блъскаха главата в моята в отчаяни опити от там да изпадне адекватен превод на „large bore superconducting magnet“ ;
  4. си блъскаха главата в моята в отчаяни опити от там да изпадне адекватен превод на „treatment loop“.

Болят ме краката. Изтръпнала ми е ръката. Май повече няма да уча.

2 Коментари on “Йом Кипур резолюшънс”

  1. Lady Frost каза:

    Тъй я, стига ти толко учене! :)

  2. Svetlina каза:

    О! Честит рожден ден, Янче! Пожелавам ти догодина да се събудиш още по-рано! И никога, ама никога да не превеждаш текстове за magnet treatment devices.


Твоят коментар

