Мишонче

Той е прекрасен. Прекарвали сме часове заедно. Винаги забавен, винаги умен и винаги мил. Помня как ме изпращаше до нас, после аз го изпращах на половината път до тях и накрая пак ме изпращаше до нас.

Приличахме си. И аз съм забавна, умна и мила (още от онези дни). Така и не можах да го победя на Лъженка (може би най-забавната игра с карти). Мдам, той винаги познаваше дали блъфирам. Разказвахме си уроци в автобуса. И хиляди вицове. Четеше стихотворенията ми и на нито едно се присмя. А аз му обяснявах колко красиво пише и колко хубаво рисува. Още пазя една къщичка на лист от тетрадка. И един пискюл от шапката му.

Приличахме си. До 11ти клас подвързваше тетрадките и учебниците си. А като дванадесетокласник го изпратихме с песента на мишчицата, сиренцето и чудесата.

И ей така ми сервира едно чудо и вчера. Над порция леща и една от содените ми питки бях уведомена, че три години съм обичала хомосексуален младеж. Мислел, че е честно да ми каже.

Да. Чудесно. Благодаря, че намали свестните мъже с още един. Тя бройката и без това беше огромна.

8 Коментари on “Мишонче”

  1. вили каза:

    Песничката е хубава. ;)
    А приятелят ти все пак е постъпил честно. Не смятам, че сексуалната му ориентация ще ти попречи пак да си приятел с него, но само до там.

  2. Svetlina каза:

    Ничия ориентация не ми пречи. Обаче не е лек удар. Човекът, заемал 80% от мислите ми през почти целия ми пубертет, изведнъж се оказва не това, за което съм го мислила. И аз не съм отритнатата-заради-себе-си, а отритнатата-по-полов-признак. Вероятно сега трябва да се надуя още повече и да стана още по-самодоволна.
    Тия дни трябва да му звънна, че обеща да ми сложи мрежи на прозорците. Нищо между нас няма да се промени. Аз пак ще си го харесвам и той пак ще ми рисува картинки.

  3. Lady Frost каза:

    Ама какво се оплакваш? Те мъжете не могат да раждат, та бъди неговата Грейс, пък той ще ти е донор за сперма! :P

  4. Svetlina каза:

    ХАхаха :) Нищо против :)

  5. xxx каза:

    Те хората, които заемат 80% от мислите ни в пубертета, винаги се оказват не това, за което сме ги мислили. И проблемът не е в тях, ами в нас и в собствените ни мисли.

  6. Svetlina каза:

    Когато говорим за пубертет, правилно е мислите да се приемат за „мисли“ :)
    Аз обаче не мисля, че има някакъв проблем, ако по някое време в главата ми е имало „мисли“ вместо мисли или пък обратен вместо мачо. Звуча като сапуннооперен маниак, но което си е така, си е така – за много малко неща съжалявам и дори още да се изчервявам или да заобикалям някои места и хора,обаче пък точно тези неща са ме изградили като личността, пишеща до полунощ отчет за лятната си практика и след полунощ – коментари по блоговете. Харесвам си се така. Много.

  7. helen каза:

    намаляла е бройката на потенциалните възможности, не на свестните мъже, нали?

  8. Svetlina каза:

    Абсолютно. Той още си е мъж. Много свестен даже.


Твоят коментар

