Изненада :)

Такаааа. Рожден ден. Това е ден, когато ти си скалъпил такава изненада на цялата рода, че те никога няма да забравят датата. Рожден ден на Светлина. Това е денят, който слага край на дълга седмица на търсене. Седмица, през която тя преобръща къщата в опит да намери скритите подаръци. Всеки разконспириран подарък веднага спира да е подарък. Защото вече не е изненада :)

Тази година съм намислила да ви скапя всички планове :) Ще си напиша красив и дълъг списък с желания и който иска да опита от тортата, трябва или да ми подари нещо извън списъка или да скрие нещото много добре :) На първи ноември тръгвам на лов. Всеки подарък, намерен преди седми, принадлежи на мен и само на мен, но не се брои за подарък за рожден ден и не носи торта, баница и степчета.

  1. Втората книга за Артур и минимоите.
  2. Последните 5-6 книги на Салваторе за мрачния елф.
  3. Тръба, в която да си нося бъдещите рисунки.
  4. Миксер. Жълт (имам си вече, вместо него може да ми вземете подложка за мишка :) ).
  5. Собствен масажист.
  6. Последната книга от „Деца на Земята“.
  7. Касетофон.
  8. Дървен гребен.
  9. Средните две книги от „Диаманта на Уордън“.
  10. Хиляди герданчета.
  11. Три-четири гривни.
  12. Епилатор.
  13. Калци с връзки с огромни пухкави топчета (да кажа ли, че съм видяла в Мола на Стамболийски, да не кажа ли?).
  14. Мъж.
  15. Тефлонов тиган със скаричка :)
  16. Лъжица за сладолед.
  17. Класьор за календарчета.
  18. Дистанционно за компютъра.
  19. Енциклопедията с магиите на Инфодар.
  20. Която и да е „Таласъмия“ без тази от 2002ра.
  21. Билет за някъде.
  22. Цветарник.
  23. Шалче.
  24. Да се науча да си карам ролерите.
  25. Гоблен.
  26. Каска (това вече е запазено за Стефан) (остава само да я намеря).
  27. Портмоне, дълго, с много преградки, не черно, не кафяво.
  28. Разходка с лифт.
  29. Хвърчило.
  30. Лексикон (с повечко странички).
  31. Еднократен фотоапарат.
  32. И още триста-четиристотин неща :)

Успех на поканените!

17 Коментари on “Изненада :)”

  1. Bain каза:

    Ъх. Ама че странен човек си. В списъка няма нито Брадва, нито Меч, нито Боздуган. Нито дори спален чувал. Тц, тц, колко разочароващо. Ще трябва да се поправи.

  2. Svetlina каза:

    Мчи можи вечи да си имам :-Р

  3. Ivet каза:

    Ако намериш по магазините това от точка номер 5 ми свирни, ако е комбинирано с 14 – направо викай!!! :D И да питам – N18 като какво представлява?:)

  4. helen каза:

    Жълтурче, моят списък е много по-кратък:

    1. Мъж
    2. Нова къща
    3. Нова работа

    Но пък до рождения ми ден има цели 4- 5 месеца :-)

  5. Svetlina каза:

    Ивче, оставям търсенето на подаряващите. Докато вие се забавлявате из магазините, аз ще готвя :)
    Номер 18… представлява нещо, което много искам. Сигурно е жълто и сигурно може да сменя каналите на онлайн телевизията, да намаля звука на фуубара, да си чати, четейки мисилте ми и също така работи дори от кухнята. Пожелавам успех на търсещите!
    Хелена, бива си го списъкът ти, но пък има достатъчно време, че да ти намерим някой подарък 3 в 1 :)

  6. helen каза:

    Да, това е планът ;). Виж как ме разбираш :-)

  7. helen каза:

    btw, аз веднага много добре те разбрах какво имаш предвид под номер 18. понякога насочвам дистанционното на телевизора към компютъра за да си намаля музиката. и се чудя що не става :-)

  8. Ivet каза:

    то има дистанционни за компове, ама управляват само мултимедията,  но от друга страна, точно за музиката на Хелен и телевизията на Светлина :) Като това.

  9. Svetlina каза:

    Ихаааааааа :)
    Искам три-четири такива :)

  10. Ivet каза:

    ми ако няма при вас мога да ти пратя, колко му е. :) таман една от точките отпада! :)

  11. Svetlina каза:

    Чакай да ми мине датата, може някой да намери как да ми подари таквузи чудо :) Я виж как сама си взех миксер :) Всичко си има – бъркалки, пасатор, гаранция и къс кабел :)))

  12. Ivet каза:

    ох, твоят списък изведнъж ми заприлича като baby shower list (това идея си нямам как се на български, май няма такова нещо) и ми стана много смешно! :)

  13. Svetlina каза:

    О, със сигурност има. Българските мами имат сигурно най-мощната форумна пропаганда сред всички световни майки :) Имат си статии на хиляди милиони теми и няма как да са пропуснали тази :)

  14. Svetlina каза:

    Да се поправя :)
    От Диаманта на Уордън имам Лилит и Цербер, значи ми трябват втора и четвърта книга :)

  15. Svetlina каза:

    Такааа :) Задрасканите зелени неща вече ги имам. Другите автоматично се прехврълят за Коледа :)

  16. […] не ми липсва, затова и нямаше какво толкова да впиша в уиш листата.  Единственото, което исках, беше да нахраня […]

  17. […] да ти се похваля и с подаръците си. И с гостите. Изобщо с целия дух на събирането. Обаче […]


Твоят коментар

