Ресторант на края на Вселената

Тая година нямам никакво намерение да претупам празника. Менюто е почти готово, остава да направя покани и да започна голямото пазаруване. Или така си мислите вие.

Първо) Още събирам предложения за рецепти. Трябва ми нещо, което да надмине дори прочутите алфахорес, заради които ме боля ръката през май. И което никой да не знае как съм приготвила. Списъкът ми има 4 неща, които никога досега не съм опитвала или готвила, но виноги може да бъде допълнен :)

Второ) Трябва да си избера миксер, форма за торта и еднократни прибори. И да изчисля колко хамалина са необходими за пренасянето им.

Трето, но най-страшно) Трябва да намеря магазина на мечтите си :)

След усърдно гугълване стигнах до кратък списък с магазини за боички. Утре усърдно ще си приказвам с шефа, докато не склони да ме пусне да ида до някой от изброените магазини. За друго може и да не ставам, но много хубаво пействам, тъй че ако има любопитни, ето обобщения форумен опит (не отговарям за правописа :))

–––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Не че не ми беше ясно, че хората със свободни професии първи ще пострадат от кризата, ама не мога да не протестирам срещу нещата, които започнаха да се случват на любими мои хора :(

8 Коментари on “Ресторант на края на Вселената”

  1. Bain каза:

    Ами, напомням ти, че Бейн въпреки своята непрекъсната арогантност не би имал нищо против да ти помогне с шопинга, ако: 1. Става в някой Кауфланд който му е подръка, препоръчително този в Дружба; 2. Стане в най-скоро време. И тъй вие, госпожице Жълтур няма да пожелаете да пазарувате скоро, или в Кауфланд в Дружба, на Бейн ще му се наложи да въздъхне, и после да каже колко е разочарован, че няма да може да помогне, печелейки репутация във вашите очи с минимални усилия.

  2. helen каза:

    Аз съм хитра и с опит в преодоляването на комуникационни бариери. :-)
    Разбира се, че имаш право да се чувстваш, както се чувстваш. Всеки го знае това. Но хората обичат да те питат как си или защото искат да им отговориш „добре“ и така те да се успокоят (ако са близки приятели) или от любопитство (ако са не толкова близки приятели ;)). Ами гадно е, знам. Много боли. И въпреки че с разсъдливата си част човек знае как да постъпи, емоционалната все още го води за носа. В такива случаи просто времето помага и намирането на нови положителни емоции. Някои други хора да те разсейват и разсмиват. Не си длъжна все ти да си full of colours и да повдигаш духа на останалите. Може пък близките приятели да се понапрегнат малко и да ти върнат жеста вместо през 5 минути да те питат как си… ;)

  3. Svetlina каза:

    1 – Мили ми Малчо, ще е Кауфланд, но в Света Троица, а ще има и Джъмбо, но утре и с Яна.
    2 – Много благодаря, че ми дадхоте пореден шанс да ви разочарован, господин кавалер Бейн.
    3 – И аз съм хитра. Права си, че имам право да се гневя. Не е честно в Техномаркет да имат миксери от 45лв и нагоре, когато на сайта им има и по 25лв. И боли да ходиш чак до Скай Сити в това време. А едни близки приятели имат кола и може да ги изнудя да ме превозят към по-благодатни места за покупки. За други видове помощи не знам как ще стане. Почти всички около мен са паднали в своите си есенни депресирани дупки и не е хубаво да искам да идват да ровят в моята.
    4 – Вместо положителни емоции намирам хиляди милиони дати за изпити по красиви предмети като физикохимия и теория на автоматичното управление – втора част.

  4. helen каза:

    oo – да ти завиди човек :P

  5. UZUMAKI каза:

    Wow, к’ва сериозна подготовка…

  6. Svetlina каза:

    Имам си цел. Искам да засрамя всички, които си намират оправдания да пропуснат събитието. Омръзна ми само 20% от поканените да присъстват. Чувала съм всякакви извинения – бронхити, снежни виелици, задръстени магистрали, кръщенета, погребения, изпити, „ами аз точно тая седмица съм на гости във Варна/чужбина/Луната“, „неудобно ми е да идвам без подарък“ и най, ама най-любимото ми „поканиха ме на имен ден“.
    Същите приготовления си ги има всяка година. Само дето само аз разбирам за тях.

  7. Svetlina каза:

    Хехе :))))
    Все хубави неща пишат за мене, бре :) (като изключим „известните личности“ споделящи характера ми ;) ) Мерси!


Твоят коментар

