Prince Charming

О, да. Мисля, че съм натрупала достатъчно опит. Вярно, че в кофти сфера, ама то като дойде, не пита.

О, не. Няма да мрънкам. Защото всеки, абсолютно всеки, с когото съм била, има по някоя хубава черта, някои дори по две. Чудя се какво ли ще стане, ако съчетая всичките. Дали ще се влюбя по-силно от всякога или ще избягам с крясъци?

Сигурна съм, че ще пропусна нещо важно, обаче не пречи да се пробвам, нали :) И така…

Мъжът до мен трябва да може:

  • да ми обещае сандвич за закуска (така и не си спази обещанието, но за няколко часа се чувствах… кралица);
  • да ме покани на театър с официално облекло (без значение, че полата ми не си отиваше с неговите дънки);
  • да ми носи аспирин в един през нощта (за това скоби просто няма);
  • да ме разсмива, щом го погледна (беше невероятно забавно, дори преди да му се представя);
  • да ми разказва миналото си (нищо че никога не ме призна за част от настоящето си);
  • да мечтае заедно с мен (въпреки че в никоя своя мечта не ме постави над себе си);
  • да ме кара да го гледам право в очите (как ми липсва това момче…);
  • да ми се обади, за да чуя кучето му (нищо че мен никога не ме е обграждал с такава любов);
  • да се хвали на приятелите си, че знае любимото ми пиене (е, малко беше смешно само аз да пия алкохол, но пак беше хубаво парти);
  • да нахлува в чужди бани, за да ги потрошим заедно (макар че повече ми хареса последвалият разговор на терасата);
  • да пътува дълго, само за да ме види (нищо че и други са го правили :));
  • да чете блога ми (би било добре и да го разбираше);
  • да ме държи за ръка, докато вечеряме (дори ръцете да са под масата, далеч от всички погледи);
  • да ме заведе вкъщи, щом пожелая (беше неговото вкъщи, но пак ме отведе от отова неприятно място);
  • да бъде приятел с приятелките ми (голяма работа, че магията продължи само една вечер);
  • да бъде щастлив, когато се гърча от смях (за съжаление само по този начин успях да го направя щастлив);
  • да говори свободно за чувствата си (нищо че беше на развален български);
  • да се търкаля с мен по паркове (жалко, че беше все по моя инициатива);
  • да пише за мен в блога си (било то година по-късно);
  • да ми показва „тайната“ си поезия (дреме ми, че не беше писана за мен);
  • да се похвали на приятелите си, че е бил с мен (пиян или не, похвалил се е);
  • да ме оставя да спя по цяла нощ на ръката му (не знам защо само на един му хареса);
  • да ми харесва всички манджи (ама ВСИЧКИ);
  • да ми разказва книги, да прави фигурки от гипс и да ми реше косата (какво като само с тоя не съм спала?);
  • да ме носи на ръце (чак до леглото успя);
  • … да ми довършва изреченията (получаваше се, само когато бяхме недоспали, но се получаваше добре).

Ясно е. Има още един списък. С нещата, които още не съм вкусила. С нещата, които вероятно така и няма да докосна. Примерно… мъж, който започва изречение с „Нашата любов“. И може и да не ми е ясно как точно ще стане, но няма да се предам.

Do you know what a loser is? A real loser is somebody who is so afraid of not winning, they don’t even try.

~ Little Miss Sunshine

Little Miss Sinshine. Имаше един човек, който ме наричаше Miss Sunshine. Сега е много, много, много далеч. И сигурно не ме помни. Anyway…

He misses you? Good. He should. You’re sexy, pretty, fun, outgoing and fun to be around. Guys that haven’t met you yet, miss you. But don’t get back together with him, because somewhere out there, there is a guy searching really hard for you. He’s the one who deserves someone as amazing as you, so wait for him. Give yourself to him and don’t go back to the asshole who left you.

~ He’s Just Not That Into You

И така. Чета оптимистични постове, пускам си скрийнсейвъри с мантри, слушам Джоуви, спя рядко, попълвам списъци.

Чакам липсите сами да се попълнят. Намерих някакви сили. За да се изправя. И за да остана права (поне за тази седмица добре се справям). Обаче не очаквайте да мога да хукна след химерния принц. Не вярвам в себе си вече. Налага ми се да пълзя, да правя малки крачици, събирам самочувствия наново. Ако случайно някой отговаря на 3-4 от точките по-горе, хубано да си помисли какво има за губене. Ако се сети за нещо, да не оставя коментар.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

тревоги

15 Коментари on “Prince Charming”

  1. Bain каза:

    По ягодите, жълтур, прекалено значение отдаваш на тинтири минтири, романтика, любов и темподобни измишльотини. Спри да им обръщаш толкова внимание, и ще те боли по-малко, пък и ако им отдаваш по-малко значение, изобщо няма да имаш толкова проблеми в това отношение, me thinks.

  2. Svetlina каза:

    Малчо :)
    Я сега си помисли, че това не е само списък :) Примерно предупреждение тип… „Мили бъдещи половинки мои, знайте, че аз много мога да се унижавам, мога дори да ви измисля хубави качества. Аз съм самотна и пропаднала.“

  3. Ivet каза:

    Значи, това сутринта го прочетох и си мислех сто неща да ти кажа, не – сто и едно. Обаче истината е, че раздели се случват и боли и просто си трябва време, за да премине. И също понякога човек просто трябва да отвори вратата и да пусне бъдещето през нея, вместо да я държи затворена със всичките спомени вътре. И I am scared of being alone forever – не го мисли, нещата просто си се случват ей така, ще бъдеш много по-щастлива и някой наистина ще ти донесе закуска в леглото.

    Bain, не можем да живеем без романтика, бре, просто не можем. И без смях и закуски в леглото не можем! :)

  4. helen каза:

    Аз от принц Чарминг искам само да се държи с мен като с принцеса. Иначе не е принц, а просто някакъв измамник-претендент. :-)

  5. Svetlina каза:

    Ей тая работа никога не съм я разбирала. Госпожица си, идва господин, ставаш госпожа. Що не работи и при принцесите? Принцеса си, идва принц, ставаш царица :)
    Ивче… прекарах много време в размисли кога е сутрин при тебе :) Ще да е било снощи ;) Being alone forever… пффт. Вчера точно ми хрунма, че след 20-30 години може да ми издадат блога в книга – ще се получи хубав наръчник „Как да стана стара мома for dummies“.
    Не бе, предполагам, че ако си избръсна краката, може и да хвана нечие око.

  6. helen каза:

    шшшшшшшшшшшттт. Мъжете са чувствителни – трябва да внимаваш да не ги уплашиш.

  7. Svetlina каза:

    Хаха :) Добре. Обещавам да съм тиха, мила и кротка. И също така мила, кротка и тиха.

  8. Ivet каза:

    7 часа ни е разликата. Тоест, при мен като удари полунощ и мъжете се превръщат в тикви, при теб правят закуски:) Объркващо:)

  9. Bain каза:

    Make him pay, Yellow one. Make… him… PAY! Всъщност, още по-добре, нека аз да го накарам да страда. Само оправдание ми трябва за някои неща, нали знаеш? Не, наистина, кажи ми, че няма да се правиш на миличка и добричка в този момент, че поне веднъж ще си махнеш маската и ще станеш лоша? Айде де, трябва да му го върнеш по някакъв изключително болезнен начин. Ако е с моя помощ, още по-добре.

  10. Svetlina каза:

    Всичко се връща, малко дръвче мое. И вече се върна. И още много ще се връща.
    Въпреки че не вярвам да е имало лоша умисъл.

  11. KAmen каза:

    Сигурен съм че сте го чували това: „Жената не е човек“. И аз смятам така. Жената не е човек, тя просто е ………… посредник м-у Бога и мъжа. Жени, прекланям се пред Вас. Лошото е че като го споделя това, винаги ме питат: „Абе ти да не си девствен?“.
    Чета и си мисля, настроили сте се доста войнствено към мъжете,като амазонки,умирата си да контролирате и да водите мъжа за носа. А ако знаете колко по-лесен и приятен начин за постигане на това има!?

  12. Bain каза:

    Ти да не би да четеш няколко статии едновременно, драги ми господине? В смисъл, имам чувството, че си коментирал нещо, точно обратното на това, написано тук. В смисъл, мен ме смятат ограничен по принцип, но щом ми се струва толкова очевидно даже на мен…

  13. KAmen каза:

    Bain, xаресва ми че се осланяш на чувствата, те никога не лъжат.
    Поздрави!
    Svetlina, ти си написала мноого дълъг списък на това,което искаш да ПОЛУЧИШ. А би ли казала какво си готова да ДАДЕШ

  14. Svetlina каза:

    Здрасти :)

    Обещавам да кажа до края на седмицата. Наложи ми се да си удължа ваканцията в град без компютри :) Иначе… жената наистина не е човек ;)

  15. […] обещах да представя списък с нещата, които мога и […]


Твоят коментар

