Адиос амигос

Докато по радиото звучеше „Ънфоргивън“, на мен съвсем безпричинно ми пратиха „Лоунли найтс“.

Днес си разчиствам стаята, за да мога да започна новия си живот на чисто.

Реших да се откажа от ХТМУ и да стана кандидат-студентка на стари години. Имам някакви надежди, защото навремето много съм учила и съм произвела отлична диплома. Освен това видях коментари на хора, които не са приети в СВУБИТ – някои от тях пишат „български език“ с правописна грешка и никой от тях не каза, че се е готвил за изпита. Изчетох всичко по темата (незнайно защо нведимно неща от 2006та) и мисля, че с повечко старание ще успея. Пък и тоя път имам голяма доза желание и ентусиазъм.

На 14ти имах курбан. Тогава започнаха и първите 12 мръсни зимни дни. Когато уж нищо не бивало да се прави. Да, ама не :)

Мама има рожден ден утре. Ей сега ще напълня сака и в 5 без 15 хващам влака. Сестра ми й е пратила картичка с римувано хумористично пожелание. После идват рожденият ден на С., моят, именният ден на сестрата. С жена му му правим парти-изненада. А за мен – меню-изненада. Получиха се много хубави покани за неговия празник. И ще се съберем отбрана тълпа.

Не знам. Напоследък ми се празнува. Редувано с желанията ми да гледам криминалета и да си седя саам вкъщи. Вчера много ми се пиеше енергийна напитка. И непрекъснато налитам на сладолед :)

Айде. Тръгвам. Божката се опитва да се качи върху клавиатурата. И да ми напомни колко ми беше хубаво вчера. Едно коте спа на ръцете ми.

Ариведерчи…

до след два дни :)

6 Коментари on “Адиос амигос”

  1. astilar каза:

    Я вземи си завърши ти това, което си започналала в ХТМУ, пък после на стари години кандидатствай и за космонавт, ако щеш.

  2. Svetlina каза:

    :) Цъ. Ще завърша същото, но на друго място и половин година по-рано :)
    Малко съм разочарована. Толкова време чакам 1000я си спам, пък за една ваканция време станали 1101 :(
    И така де… нетърпелива си падам :)

  3. Lady Frost каза:

    Ха добре дошла обратно!

    Ако искаш даже не учи, мен ми е все тая! Не съм ти майка! :P

  4. Bain каза:

    Купих ти подарък за рождения ден. Не беше нито това, което ти искаше да купя, нито това, което аз исках да купя, така че, мисля че всички ще са доволни.

  5. Svetlina каза:

    Ха! Чудничко. Да питам ли кога да дойда да си търся подаръка или предпочиташ да те изненадам?
    Между другото, ако си ми взел плъх, ще те накарам да го изядеш!

  6. Bain каза:

    Добре… ще го върна в магазина… По ягодите и капризни създания…


Твоят коментар

