Missy

Да, да, наричайте ме така. Както си искате, ме наричайте. А после ще извадя гаубицата и ще раздам правосъдие!

В една седмица два пъти ме нарекохте „госпожо“. Според вас още колко време ще ви търпя, а? Това да не ви е митница? Що си мислите, че всичко е позволено?

Аз съм госпожица Витанова. Понякога Светлина. Често и Съншайн.

I am in a dress, I have gel in my hair, I haven’t slept all night, I’m starved, AND I’m armed! Don’t MESS with me!

–––––––––––––––––––

И преди точно 6 дни преместих едно косче от шосето.

15 Коментари on “Missy”

  1. boredmi каза:

    Изобщо не си местила косчето, беше те страх да го пипнеш и го ГОНИХМЕ по шосето :P Признавам обаче, че след заплахата „хвани го, иначе аз ще го преместя“, се престраши. Поне знаем да не ти подаряваме птици за рождения ден, Miss Sunshine!

  2. Svetlina каза:

    Бе може и птици, ама да не са с остри човки. Примерно пате може :)

  3. helen каза:

    Леле, това твоето вярно вече не е живот – не стига, че си МАЛКА, ами едновременно си и ГОСПОЖА :-)))

  4. Ivet каза:

    Ъъъъ? Обърках се! Сега как да те наричам? Всъщност, съншайн най-ми харесва, обаче ако речеш и едно госпожа ще сложа отпред. Госпожа Съншайн! ПОчти като героиня на английски роман! :)

  5. Svetlina каза:

    Предавам се!
    Вече и аз не знам. Едно е да не искам да съм госпожа, друго е на 21вия си рожден ден да получа ТРИ плюшени играчки вместо вибратор, епилатор и шейкър :(
    Толкова ли е трудно светът да осъзнае, че съм неженана блондинка между 20 и 30 със склонност към ултра експресивност и мания за готвене?

  6. astilar каза:

    :) Ще продължа да си те наричам „диване“.

  7. Svetlina каза:

    Може, може, разрешавам :)

  8. helen каза:

    Мисля, че получих плюшена играчка едва за 31вия си рожден ден (което не беше толкова отдавна) при това с коментара: „понеже знам, че не можеш да си вземеш истинско“ (котенце)
    Много й се радвам наистина. Но не поощрявам повече такива подаръци. Тази е изключение. Между другото, повечето момчета, които са я виждали (на възраст от 2 до 27 години) твърдят, че това е жаба. :-)

  9. Svetlina каза:

    Хехехе :) А защо не можеш да си имаш истинско жабче?
    Моята първа плюшена играчка е от четвърти клас (което не беше толкова отдавна) и все още се колебае между заек и куче.

  10. Lady Frost каза:

    Хаха!
    Да ви е гадно! Моята първа плюшена играчка беше за Нова година когато бях на 5 или 6 години и беше категорично ориентирана към куче! :)

  11. helen каза:

    Вижте какво МЛАДИ хора, аз какъвто мечок съм имала, вие само можете да си мечтаете за такъв… Той трудно може да се нарече „плюшен“, по-скоро … „буланен“… Вие знаете ли какво е „булана“, а?

    http://velina.snimka.bg/other/bulana.26610.0.big

  12. Svetlina каза:

    :) Знам аз, знааам :)
    И трябва да се застила с косъма срещу прозореца, за да блесит от светлината.

  13. helen каза:

    Хаха. Аз пък това не го знаех. Толкова разбирам аз от булани …

  14. Lady Frost каза:

    Ееее, булана е много спешъл нещо! Не всеки може да си го позволи.

  15. helen каза:

    Знаеш ли, братовчедка ми ми дойде на гости и каза по повод на въпросната играчка: „Ооо, ти тук си имаш една котка… “

    Знаех си аз, че става въпрос за вроден дефект на мъжете, които като видят нещо зелено веднага решават, че е жаба… :-)


Твоят коментар

