Ей така се прави

Единствената пицария с поръчка по айсикю. Единствената пицария,  която ми носи Бачо Бианко в стъклена чаша за мелба. Единствената пицария, където каките не мислят Божката за мое бебе, а за свое. Единствената пицария, която ми честити рождения ден!

don vito

Голямо мерси* на Пица Дон Вито, пък който иска, може да гласува за тях и в класацията за бг сайт :) Днес готвя сама, но следващия път, когато ми се прияде сръбска плескавица, знам, че мога да разчитам на тях.

* В тоя блог платени реклами не се правят. Но рождени дни се празнуват. Много. Голяма и хубава да порасна!

 

8 Коментари on “Ей така се прави”

  1. keklanka каза:

    Искаш да пораснеш ли? :)

  2. Svetlina каза:

    Искам вратът ми да стане по-дълъг, косата – също :-Р

  3. keklanka каза:

    А така.. и времме да пишеш по блоговете намери, кой като тебе :) Още веднъж весело изкарване довечера :)

  4. helen каза:

    Честит рожден ден! Гооооооооляма да пораснеш! :)

    Нали знаеш трябват ти от онези специалните бисквити, на които пише: „Изяж ме!“ :-)

    Много здраве ти желая и да си го подредиш живота както искаш! :)

  5. вили каза:

    И от мен честит рожден ден! Бъди здрава, слънчева, щастлива и много усмихната!

  6. Ivet каза:

    Честит Рожден ден! Бъди все така слънчева и спонтанна! :D

  7. Svetlina каза:

    Здрасти, фенове!
    Мерси за честитките :) В замяна очаквайте вкусни снимки :))))
    А догодина не е зле да се организирате и да ми подарите някой и друг мъж :)

  8. […] непознати, но така или иначе няма нищо лошо в това някой да ти пожелава щастия, любови и […]


Твоят коментар

