Ще ги стигнем… с бързане

Абе, накъде сте се забързали?

Не обичам да отказвам или поне безпричинно, затова си измислям оправдания. Тая седмица случайно измислих най-доброто оправдание на света. Бързам.

В магазина:
– Извинете, вие ползвате ли зехтин?
– Да, но много бързам в момента.
– О, нищо, нищо, ето ви една мостра.
В офис на Глобул:
– Искате ли да си промените тарифата този месец?
– Имате точно 3 миунти да ме убедите, защото бързам.
На петата вече бях подписала договор и бях излязла от сградата.
В скайп:
– Ох, айде чао, че имам да свърша това-онова из къщи и после ще бързам за работа.
– Няма проблем. Чао.

Излиза, че не само не ми губят времето, ами и съм на печалба. И е много лесно. „Бързам“. Без обяснения. Нещо повече – разбират ме.

Абе, толкова ли ви се бърза? Що не ви хрумна, че просто не обичам да ме спират в супермаркета и тайно ненавиждам всички предложения за 20 безплатни минути и 3 безплатни смс-а? Не ви знам за къде бързате, но смятам да се възползвам от вярата ви, че няма как да не бързам и аз.

Край! Вече вместо „Не мога, защото…“ и „Не, защото…“ ще ползвам удобното „Бързам!“.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Искат утре да прекръстят жк Стрелбище на жк Светлина. И аз искам!

One Comment on “Ще ги стигнем… с бързане”

  1. Svetlina каза:

    Добре де :) Мимето и тя е права :) Ако не бързаш, можеш да пропуснеш нещо. Ама… не така! Не бързайте да пресичате светофара 3 секунди преди зеленото. Някои неща си струват бавенето.


Твоят коментар

