И се усмихва

Мили Бейн,

Пиша ти това писмо, защото ми е жал, че изпусна цялото тържество. Надявам се, че догодина ще успееш да присъстваш и ли(но да усетиш Бърдей Спирита. Искам да си щастлив за мен, а също и за себе си понякога.

Направо не знам откъде да започна. Хайде да е пюрето. Направих специални хапки от грил картофи, сладки картофи и сметана. Пасирах ги и ги запекох на нещо като скалички (щяха да са си канари, ако не бях счупила шприца). Не се мина и без баници, но и те бяха на хапки – знаеш, така се прави тиквеник (някой път трябва да опиташ от моя с дърпаните кори).

За основно бях избрала риба, защото е лека, приготвя се лесно и става и за гости евреи. Филето от пъстърва беше престояло 12 часа в марината от лимони, портокали и копър. Задуших го във фолио и го наредих в лилавите чинии. Яна пък подреди платата ориз. Имаше зелен ориз с грах, червен ориз с моркови и оранжев ориз с булгур и пилешки вкус. Украсата от шприцовано топено сирене беше наистина гениална идея и изобщо не съжалявам, че ходих до другия край на града, за да купя сладкарските бои.

За пръв път в живота си правих блатове за торта и разбивах сметана. Оказа се много по-вкусна от спрей сметаната, но пък някой трябва да слага голям надпис на опаковката, че за една торта ми трябва по-малко от кутия. В хладилника все още има половин кана разбита сметана. Трябваше да видиш колко красиво й стояха коктейлните череши и да усетиш аромата на портокали.

Малко крива, малко препечена, но пък много, много, много вкусна торта. А покрай нея бях наредила най-хубавото – сладък чипс :) Колко магазини, колко рафтове и рафтчета обиколих, за да намеря перфектния кекс?!  Няма съмненение, че и на теб би ти харесало да хрупаш малки пръчици от кекс, запечени до златно и заляти с малинов топинг вместо кетчуп и прасковен конфитюр вместо горчица.

Като никога бях подбрала и подходящи напитки. Бяло вино и червен вермут, два вида водка и съответните сокове, два цвята ром, достатъчно кола и лед, мартини и мента за най-специалните ми приятели. Детско шампанско малина и бира чакаха шофьорите. За мен пък имаше три вида сламки.

Искам да ти се похваля и с подаръците си. И с гостите. Изобщо с целия дух на събирането. Обаче няма как. Просто догодина ела и виж сам. Дотогава ти оставям снимков материал. Да, много обичам тези снимки. Напълняла съм, косата ми все още е жълта и не намерих време да се гримирам. Постоянно се усмихвам и съм много щастлива.


Поздрави,

кака

4 коментара on “И се усмихва”

  1. Bain каза:

    *Вижда подателя на писмото, и не си прави труда да го отвори изобщо, просто го слага в папката „Да хвърля поглед някой ден ако нямам какво да правя.“ После учтиво кимва с глава и започва да обяснява колко мило и интересно писмо е било.*

  2. keklanka каза:

    Како, прекрасни снимки наистина и нека не ти е жал, кой каквото е искал това е направил :) Важно е,че ти го усети този дух, важно е,че ти си имала толкова цвят в чиниите си, я ме виж мене, аз имах един кекс, едно пиленце с гъби и картофи на фурна и зеле с майонеза, къде мога да се меря с тебе, но за това пък хората си облизаха чиниите. Твоят рожден ден е бил топъл и е важно, че на теб ти е харесал, това,че не всеки усеща духа на някой празник не бива да те натъжава. Аз също съм била на празници, където не съм се чувствала на място, това не е правило празниците по-лоши, хората просто са различни :) Цветни, но ти това сама си го знаеш :)

  3. […] багажа на рамо и го пренесе. Трети ми подари чаршафи. Четвърти ме разходи из новия […]

  4. […] увъртат, страшно ще ме заболи глава. И пак ще направя повече храна, отколкото е […]


Твоят коментар

