Mates

Дамян ми показа тая песен. И още нещо ми показа :) Обаче Хеленка го е казала по хубаво:

Освежаващо е, разбира се. Глътка свеж въздух е да се видиш с приятели в истинския смисъл на думата. Които не те търсят защото можеш да им свършиш една работа. Хора, пред които можеш да бъдеш себе си и да не внимаваш постоянно какво казваш и как точно това ще бъде изтълкувано. Хора, които те изслушват с разбиране и ти предлагат собствената си гледна точка, но не ти казват какво точно трябва да направиш. Не те осъждат. Не те поучават. Не те натоварват.

Реших да довърша започнатото и издирих още песни в Ютуб. И си направих плейлиста с точно 101 клипчета. Шефът ми твърди, че ако умре през 2010, ще е заради моята музика. Вероятно никой друг не може да издържи на разнообразието, което наложих. Но пък с Мили добре си попяхме и потанцувахме, докато събирах песните.

А, да – тя е на диетата на Дюкан. А аз я дразня и й разказвам какво ям.

Освен това съм станала хубава. Вече втори ден.

8 Коментари on “Mates”

  1. helen каза:

    Хм, чудя се, този твой Дамян каква зодия е? :-)

  2. Svetlina каза:

    Телче :) Като първата ми любов, дето излезе гей :)

  3. helen каза:

    хаха. а моят телец излезе … айде, да не я използвам тази дума, че съм възпитана млада дама.
    моят приятел (който ми е приятел в смисъл на „приятелка“, както самият той казва, но не е гей)… та той е скорпион.

  4. helen каза:

    Едва вкъщи мога да видя клиповете… Откъде я измъкна тази песен на Нирвана? И филмът е много хубав. А също и книгата…

  5. Svetlina каза:

    Ох… песните намират мен, аз не ги търся… никога… ;)
    А ти защо толкова много се интересуваш от зодии?

  6. Bain каза:

    „Освежаващо е, разбира се. Глътка свеж въздух е да се видиш с приятели в истинския смисъл на думата. Които не те търсят защото можеш да им свършиш една работа. Хора, пред които можеш да бъдеш себе си и да не внимаваш постоянно какво казваш и как точно това ще бъде изтълкувано. Хора, които те изслушват с разбиране и ти предлагат собствената си гледна точка, но не ти казват какво точно трябва да направиш. Не те осъждат. Не те поучават. Не те натоварват.“

    „Хора, които живеят скучно.“

    Поправено.

  7. helen каза:

    щото хората са ми като на длан, затова ;)

  8. Svetlina каза:

    Бейн, по-скоро са хора, които живеят без да те натоварват.
    Хелън, а като ги искаш на длан, защо не колекционираш снимки на длани?


Твоят коментар

