От-чет без-чет

Изядох половин торба мушмули и се сетих откога не съм се хвалила какви ги върша.

Длъжко е. Бях си вкъщи. Най-накрая простих на маминка, че ме накара да порасна. И ми подари шапка и шал. Сестра ми се изнесе от къщи и изнудва нашите – ако не й пратели пари, щяла да стане като кака си. Видях се с класния си и с госпожата по математика – учителите, които най-много уважавах, а сега – още повече. Изненадаха се, после ме излушаха и разбраха. Подкрепят ме в решението ми да прекъсна следването и да кандидатствам наново на друго място. Оказа се, че другият отличник на випуска ще прави същото – имаше стипендия в щатски университет, но сега иска да учи математика :)

Наспах се вкъщи. И довърших втората трилогия на Робин Хоб за придворния убиец и Шута. Подобрих си рекорда на тетрис. Оказа се, че изпитвам истински ужас от срещите с по-малки от мен новопазарци. Още се чудя защо.

Видях се с Дамян. Много е хубаво. Спомних си какво е да си имаш свои момчета, които да наричаш „момчетата“, да се изчервяваш, разказвайки поредната лична история, да се уговаряш за среща „след пет минути у вас“. С Яна и Божката изследвахме една много хубава пицария и бутахме кукленска количка. Маминка ме разведе из лозята и пак ме накара да местя саксии. Гледахме сапунени сериали, говорехме си за врачки и разменяхме рецепти.

Купих си маратонки. И един куп подаръци. За приятелите. Защото имам нови приятели. Направих си и международен паспорт. Великата цел е някой ден да събера пари и платена отпуска, за да ида в Израел. Празнувахме как Божката става на 1,5 години. Дядо му каза, че съм глътнала кормило.

Навръщане си доведох Дамян на гости. Спала съм на много рамене, но на никое не съм се чувствала толкова добре. Мислехме да обикаляме София, да свършим хиляда неща, но накрая просто изкарахме два спокойни дни вкъщи – аз направих картофена супа, а той ми сложи мрежа на прозореца. Едната вечер си поканихме гости и пихме прясно мляко. Каза, че не бива да се тревожа. Не било смешно, че на 21 се опитвам да си създам дом.

Мързеше ме да пиша из блога, мързеше ме и още ме мързи да прочета какво са писали другите за последните 10 дни. Вместо това тази седмица спах повечко и свърших някои задачки навън. С Мили вече редовно се глезим в Онда – пием капучино и дърдорим за всякакви глупости. И задължително минаваме покрай онези лилави уелита в Бенетон. Гледането е безплатно, пък току виж им сложат намаление :)

Първият ден след отпуската беше вълшебен. Много е хубаво отново да си на работа, отново да си полезен, отново да имаш предизвикателства пред себе си. Също и да си част от нещо. Опияняващо беше да видя всички онези писма, на които само аз можех да отговоря. И да им отговоря.

Вчера ядох млечен крем точно в полунощ. Приятел в нужда се познава и ако тази нужда изисква да му изядеш крема, не можеш да откажеш. Освен това напоследък разни хора ме ползват за търсачка. Надявам се старанието ми да се възвърне като много коледни подаръци или блутут за компютъра :)

Още не съм гледала „Диво сафари“. Утре ще спя у Мили и С. Искаме да идем до магазин „Слънчоглед“, както и да потанцуваме в клуб „Ликьор“. О, и ще гледаме лигави женски филми – тя има домашно да ги изгледа, а аз бях примамена с пуканки.

В неделя пък планът е да ида до почти най-любимия си магазин заради поредната рожденичка. И да направя празнична вечеря. Поръчката е паниран пангасиус, печена скумрия и кюфтета от риба тон. Много уважавам Никулден – това е пъривят празник, който отбелязах извън семейството си, първият ми празинк като голямо момиче.

Главният изпълнителен директор ме похвали. А в телефона ми има записани ключови думи за няколко хиляди публикации. Отчаяно се нуждая от executable application, която да ми чете мислите. И от един душ.

Твоят коментар

