Easy like a Sunday morning

А така. Мина и тоя ден.

Другия път, като си каня гости, ще им наготвя каквото аз искам, а не каквото те искат и ако са добре възпитани, ще го изядат. Беше вкусно, беше весело, няма да се повтори :)

Как съм иначе? Събудиха ме в два без нещо на обяд, а когато се наканих да ида до плод-зеленчука, вече беше затворил. Това би значело, че съм добре. Надявам се, че съм добре. А Клаудио не спира да ми праща невероятни писма :) Всеки ден ме очаква нещо ново.  И хубаво.

Принципно не е трудно да смесиш лимон, бира, галета, царевично нишесте, брашно и яйца и да панираш пангасиус, но аз мразя да пържа, не обичам да панирам и ми се ядяха кюфтета. За успокоение на душата сега нагъвам шоколад във формата на катеричка, тегля филм и намерих изпълнителката на оригинала на „Бански на лалета“. Всъщност тя има една малко по-подходяща песен за днешния ден :)

PS: Ако на някого му се доще да ми рови из главата, ще намери само това:


6 коментара on “Easy like a Sunday morning”

  1. helen казва:

    Ох, ти си се обсебила?
    Този мъж къде го продават?

  2. Svetlina казва:

    Знам аз къде, ама мога ли да наддавам срещу Фърджи?

  3. boredmi казва:

    …а кой по дяволите е този мъж?!?!

  4. Svetlina казва:

    Josh Duhamel от филма с оная Сам Маркес, в която ти ще се превърнеш до месец-два :)

  5. Lady Frost казва:

    Подарявам ти го… ама трябва сама да си го уловиш, такава е сделката! :P

  6. Svetlina казва:

    Супер! Още утре вадя въдицата и маскировъчните гащи :-Р


Твоят коментар

