Newsletter

Каза ми, че ме обича почти колкото сина си. Той можел да бъде и мой син – русичък, зеленоок, беличък, бъбрив. Сладък, точно колкото мен.

А на коледното парти ще се явя с нова пола. И ще бъда много по-усмихната, отколкото някой е очаквал. Открих, че в гардероба ми има много неща, които не съм носила отдавна (и един милион, които трябва да пратя вкъщи, поради Смаляване), пък и си подредих шкафа и сега бижутата ми са най-отгоре и не забравям да се украсявам.

Още не съм започнала да шия гоблена, но си харесах идея за плетен коледен венец (за следващата Коледа, когато няма да съм сама и куките ми няма да са във Вършец). И направих подарък за Яна. Тя може и да не знае, че знам, че утре има имен ден, ама аз знам :) Дано ви го снима опакован, че заради него съм цялата надраскана с маркер.

Бих оценила, ако някой ми обясни откъде по пижамата ми са се появили оранжеви петна. И ако в събота никой не е купил черната вратовръзка, която съм си харесала. А най бих оценила, ако някой ме везме за дама на коледното парти.

Понеже обещах да представя списък с нещата, които мога и представлявам (преди повече от милион секунди)…

Имам регистрация в Orkut. Никога не съм чела данните в нея. Един синеок „батко“ ми я попълни. Нямам намерение да чета. Лошо или не, с правописни грешки или не, най-вероятно ме е описал по-точно, отколкото аз бих го направила. Акаунтът ми ще служи за довод в далечното бъдеще, когато някой предложи да превърне блога ми в книга на име „Как да останем стари моми for Dummies“, че всъщност съм направила всичко възможно. Да пък! Аз се старая много!

Много неща съм наобещала напоследък. Не е зле да започна да наваксвам, ама ще видим как ще стане тая работа – в офиса ме мързи да блогвам, пък вкъщи съм прекалено изморена или прекалено невидима и все не остава време и начин. Сега… сега пиша от един roof roller coaster в Лас Вегас (въпреки че Ел Ей ми звучи много по-хубаво).

Ще ми се да се сетя какво стихотворение исках да пиша. Трябваше да е акростих. И на английски. Втората буква беше О, но нищо друго не помня. Няма значение. Сигурно нямаше да ми се получи. Не знам много думи с О. Но пък ще е хубаво да се изкъпя и да лягам да спя. Утре е голям ден. Яна ще готви, а аз ще се опитам да стигна до Дружба с 88 без да ме изядат аборигените.

И понеже вече е утре… честит празник на Яна – да си намери работа и никога да не става лелка! Честит имен ден на Анна – да оздравява вече, че ми липсва отчаяният й поглед, молещ да се спра и да й разроша косата. Който друг иска да му пожелая нещо, да си направи акаунт в сайт за запознанства и да чака да го намеря!

––––––––––––––––––––––––––––––––-

Колкото и да ми харесва някоя кауза, имам право да не харесвам някои от защитниците/последователите й!

2 Коментари on “Newsletter”

  1. вили каза:

    Звучиш светло, жизнерадостно и почти коледно! :)

  2. Svetlina каза:

    Ух, започнах вече да се уморявам, нищо че е само 9ти. ПО-бързо да минават празниците, ад си получавам подаръците и да лягам да се наспя…
    (но пък снощи наистина ми беше светло, жизнерадостно и коледно)


Твоят коментар

