Насълзена за пръв път

Но вие в моите сънища

Днес се събудих с много
Маркировка върху кожата ми
Някой през нощта, нека да ги …

Искам да знам, ако това е магия
От устните ти …
Има парфюм на жените
Плаващ тук …

Магията на любовна история
Вие ме хвана мога да го почувствам

И през нощта, мога да усетя топлината
Вашата сладка магия, ме карат да губят ума ми
И аз сънувах, че един ден той избягал
За да се скрие в сърцето ми …

Всички реално нищо не може да
Аз знам
Просто изчакайте докато спя …

Аз съм тук, пред които е изправена голямо огледало
За да се убеди зли духове, които ще кажат
Как да стигнем до научат идеален заклинание
За да се съберат на мечтите в реалност

И през нощта, мога да усетя топлината
Вашата сладка магия, ме карат да губят ума ми
И аз сънувах, че един ден той избягал
За да се скрие в сърцето ми …

Или: AÚN ESTÁS EN MIS SUEÑOS

One Comment on “Насълзена за пръв път”

  1. Svetlina каза:

    Наааах. Дали изобщо знае как ми действат писмата му? Последното 20 съвсем ме довърши…

    Always with and for you,
    Claudio


Твоят коментар

