И не ми съскайте!

Много ме изморява. Хорската простотия ме плаши, но най-зле става, когато видя глупак, твърдящ, че е начетен, че знае много, че знае всичко. Всезнайковците, празноприказчиците, лековерните – всички си направиха блогове. Не говорят за себе си, защото блоговете им говорят за тях. Крещейки, че много разбират, че техните мнения са най-меродавни, настоявайки да бъда като тях… преобръщат ми червата.

Друг ме ядоса. Обаче това изобщо, ама никак не ми пречи да изровя от старите архиви някого, на когото да отмъстя.

И така – запознайте се с хората, които смятат, че биковете изнасилват кравите, че хората държат телетата гладни, за да бутилират кърмата на майките им, че убиват собствените си деца, като ядат месо от магазина.

Няма да споря. Много хора се чувстват щастливи, неядейки месо. Няма да убивам. И не познавам умрели от веганство. Всъщност изобщо не познавам умрели хора. Ей на – дори съквартирантката ми отказва да яде месо последните седмици. Обаче може риба, изкуствена коледна елха, филийки с масло и закуски с прясно мляко. И я оставих жива.

Не мога да стоя и да гледам как някой се опитва да промени един животински вид. Дайте да научим кравите да перат с пералня и да пият бира. Те не заслужават да бъдат оставени да си пасат по полянките! Вие наясно ли сте, че кравите са крави, хората са хора и слънчогледите са слънчогледи? Всеки си има място в живота. Не можеш да кажеш, че си по-голям от растенията, но че не си по-голям от животните. Или че животните са по-големи от растенията. Или че някой има право да сравнява нещата.

Или че някой не само ще определи нещата, ами и с правописни грешки ще изисква да му стана последовател. Няма да споря за месоядството. Честно. Предпочитам да злорадствам за интелекта на онзи, решил, че най-доброто за кравите е да станат хора. Да ходят на училище, да събират календарчета, да треперят дали ще бъдат харесани, да изчисляват не е ли твърде късно, да гледат как по-светлокафявите им приятелки раждат теленца, да открият, че някои от късокосместите бикове не се интересуват от потомство, да се пропиват, да ходят по speed dates, да плетат чорапи, да хранят съседската котка.

Само аз ли виждам страшното в свят, който изисква да правиш избори, да носиш отговорности, да живееш сто години?

Само на мен ли са ми гнусни тези картинки?

Някои хора също бихме предпочели да не сме сред хората. Ама нямаме избор. Само за това нямаме избор. И не ме дръжте отговорна!!!

4 Коментари on “И не ми съскайте!”

  1. xxx каза:

    Хъ?!

    Само на марули и моркови се затъпява. Вече е доказано /вж. коментарите в линкнатата статия; цялата статия някакси е трудносмилаема – като боб и зеле без сланина; изгуби ме някъде още в началото, където авторът ударно въвежда християнската етика, вместо просто да сложи снимка на тъжно теленце в кравеферма и така без много обяснения да спечели милозливите хора като мен/.

    Дълги години се занимавах с философия и етика. Освен, че научих доста по тия въпроси, се научих и да разпознавам неуравновесените хора с психични разстройства в различни стадии, които говорят за „Изнасилване на крави“, Декарт и Утилитаризъм, когато става въпрос просто за мляко с какао, салам и печени пилета.

  2. Lady Frost каза:

    Само на марули и моркови сме оцелели като вид бая годинки, та не се изказвайте неподготвени, моля. Че сме затъпели, затъпели сме, но май не е заради менюто ни! :)

    Не ям месо, не и непрекъснато както правех преди. Просто не ми се яде, последната ми грижа са кравите и колко от тях ще погинат за да ме нахранят. Те така или иначе ще си погинат, това не е мой проблем. А дали ще изсичат дърветата за да сеят нещо, което ще храни кравите или нещо, което ще ме храни… ами все си изсичат дърветата…

    Та сега обмислям да мина на слънцеядство! хихи! :)

  3. Bain каза:

    Истината е, че на практика е било невъзможно да се оцелее само като вегетарианец преди 200 години, примерно, и сега ще обясня защо. Мазнини и въглехидрати. В зеленчуците има доста въглехидрати, но не достатъчно, в някои плодове има мазнини, но отново недостатъчно. Истината е, че има ловци които са умирали след като са се хранили само със заешко месо – от недостиг на мазнини. Затова всъщност никой вегетарианец и приятел на животните не би могъл да оцелее ако не беше във 21 век, с всичките изкуствени мазнини които да го поддържат жив без месо, затова, като такъв, всеки вегетарианец ми се струва изключително смешен.

  4. Svetlina каза:

    Глупостта има много измерения и за съжаление всичките ме дразнят. Вегетарианците вероятно биват глупави и интелигентни, но специално тези… най-добре е да ги преместя в групата „линчувани“.
    Също така и познатите ми, които навират псевдо цинизма и псевдо сарказма си в очите ми.
    Бива, бива да търпя, ама чак пък толкова?


Твоят коментар

