Не ми го хвалете на мене

Сутрешен блог преглед. 70 минути във ваната. Докаросване пред огледалото. Закъснение за среща. Чийзкейк и горещ шоколад. Книжарница и чичко, който ми подарява картони. Греяно вино с канела. Готвене с песен. Домашна баница с кайма. Домашен пикантен доматен сос. 4 скайп прозореца и 10 таба ютуб.

И после някой тръгнал да ми възхвалява секса.

Лека нощ! Скачам в леглото да си чета Швейк и да слушам любимата си група.

3 Коментари on “Не ми го хвалете на мене”

  1. Lady Frost каза:

    Снощи и аз изпробвах нашата вана! Голям кеф!

  2. Svetlina каза:

    Я раздуй. Попропуснала съм :)

  3. Lady Frost каза:

    На лични! :P


Твоят коментар

