Снего-пад

Падна първият сняг. За пълна изненада на таксиджията, който го чакаше между 15ти и 20ти (с уточнението, че щял да е толкова много, че да си имаме сняг и на Коледа). И за нулева изненада на мама, която беше започнала да ми звъни всеки ден да пита имаме ли сняг и включвам ли си електрическото одеало.

Реших и аз да изненадам някого и метнах коледната шапка на блога. Сложих и снежинки, но май само аз си ги виждам, че са прекалено белички :) Съквартирантката пък украси елхата. Да й имам ентусиазма! Аз колкото се опитвам да не мисля за празниците и как пак ще работя на Коледа, тя толкова се натиска да купува чинии с Дядо  Мраз, снежни човеци и лампички. Какво пък, тя нали ще се прибира вкъщи?!

Сестра ми цял ден не си вдигаше телефона. До тук с 18 годишната традиция да си взаимочеститим пъвия сняг.

Автобусът от Варна пристигнал в Търново с час и половина закъснение. До тук с радoстта от пъривя сняг.

Вчера с часове обикалях магазините. Навсякъде има намаления, черни блузи, тесни дънки, хора и много студ. Малко ме боли гърлото и подсмърчам, но си имам две нови блузки. Ако избера с коя да ида на Коледното парти, ще се похваля.  Дотогава смятам да си лекувам гърлото с един нов батко :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Щом съществува причинно-следствена връзка в света, значи съществува и Бог.

3 коментара on “Снего-пад”

  1. helen каза:

    аз ги видях сутринта, но реших, че си въобразявам :)

  2. Svetlina каза:

    ХАХахах :) Не ми напомняй :)
    Аха да кажа, че е нормално на твоята възраст да ти се привиждат неща и се сетих за една книга, която видях на панаира на книгата в НДК. Горката книга се казваше „Делюзията Бог“.
    Отвращавам се от всякакава такава излишна употреба на чужди думи. Много са ми смешни тези… иновации :-Р

  3. helen каза:

    ама само аз ги видях, нали?! :P
    на мен винаги са ми смешни хората като тръгнат да се правят на много важни. най обичам непоискани наставления :)


Твоят коментар

