Факсове

Между the DA и нейния менажер:

– U r the manager of a kindergatren. And u decided to take the kids to a bar. It is all ur fault. U can`t expect to give them free drinks and to have no broken TABLES and no FIGHTS in the lobby.

– Sushine, what do u suggest?

– Something like going to a restaurant with FOOD where u can make friendships and build a team. Drinking in a disco is something that u shouldn`t do with ur agents.

***

В един изцяло мъжки кол/ректив:

– Абе, приятел, къде я намери оная малка дивачка?

– Късметлия съм, подариха ми я.

– А защо не я изпрати? Да не би да не ти пуска?

– Напротив. Но след три бири нямам какво да й дам.

***

В едно жълто айсикю:

– Абеее, ти ако знаеш, че детето ти може да е болно, ще го родиш ли? А ако знаеш, че е болно? А ако знаеш, че ще има 48 настинки, 4 бронхита и язва на дванадесетопръстника, като стане на 40?

– Ако е Даун, ще го махна.

***

В една кухня:

– И вървях 4 спирки пеша, и чаках автобуса, и той закъсня, и беше наклонен, и едва се хванах, и една жена почти ме държеше през кръста, и ме гъделичкаше, и й гледах ръката, и ме спъваше като кон в сгъвките на коленете, и на моята спирка едни овце се качиха и не можах да сляза, и едната дръзна да се оплаква, че чантата й е останала навън, и слязох чак на Шела и трябваше да вървя две спирки, и не знаех пътя.

***

В същата кухня:

– Честита Коледа, Бабс!

….

– Много са хубави чорапките! Много благодаря! И си имам мой вомбат!

– Ще ти направя и голям. Майка вомбат.

– Ще ги залепя на пералнята.

….

– Те подаръците не се дават, за да получиш нещо, а за берекет през следващата година.

– И най-вече за здраве. За да покажеш, че мислиш на някого доброто.

***

6 Коментари on “Факсове”

  1. boredmi каза:

    А мен днес ме скъсаха. Щом съм за пръв път на изпит, значи ми трябва повечко практика. И една жена ми седна на скута в трамвая. Ама наистина си седна. И искам да е утре и жена ми да е при мен, защото не издържам без нея. Искам жълто в живота си!

  2. Svetlina каза:

    Скачай в колата, отивай в моята сладкарница, купувай ми моето Понеделнишко кокотейлче (happy monday), навръщане сгази лелката и ела да ме гледаш как ям ягоди със сметана!

  3. boredmi каза:

    Нямам кола, не знам коя е твоята сладкарница, не знам кое е коктейлчето… и засега мога да газя само гълъби, щото моя инструктор не ми дава да сгазя пешеходци и не знам как. Но искам… кафе с мляко, домашна торта с ягоди… донеси ми?

  4. Svetlina каза:

    Навън има много коли, тъкмо ще отървеш някого от ново каско. Сладкарницата ми е онова място, където ще те заведа следващия път. Коктейлът има жълтъци. Аз мога да те инструктирам как да газиш пешеходци. Моля, не докосвай гълъбите. Ще ти донеса сок вишна. И снимка на Пиер Дюкан.

  5. boredmi каза:

    Продължавам да твърдя, че онзи гълъб сам се хвърли стремглаво под гумите ми… и нищо, казано от теб и Мони, не може да промени мнението ми! That’s my story, and I’m sticking to it!

  6. Svetlina каза:

    Ей, нали се сещаш, че хората, като четат, ако четат, ще си помислят така: „Те двете познават Мони и те двете познават С., значи С. се казва Симеон“. За връзката между Мони, Симеон и мен… тук :)


Твоят коментар

