Моля те, получи го

Мили Дядо Коледа,

Донеси един речник за Климент. Какъвто и да е.

Донеси екскурзия на Мили. До място с мечки.

Донеси 200 000 парички на Калина. Спешно.

Донеси котка на Лили. По възможност женска.

Донеси истинска храна на Клаудио. Без риба.

Донеси много здраве на Боби. Завинаги.

Донеси нова работа на мама. Нека този път е различно.

Донеси пушка на Калоян. И сачми.

Донеси нова къща на Кекла. Близо до мен.

Донеси ми обикновен мъж. Или половин.

Донеси външна изолация на тати. Или го накарай сам да я сложи.

Донеси истинска любов на сестра ми. От онези, които те карат да се чувстваш спокойна.

Донеси нов собственик на сивото коте на Хелън. И къща с мазе.

Донеси нов мъж на Милка. Такъв, който ще иска да остане.

Донеси много бебета на приятелките ми. Може и едновременно.

Донеси година без памперси на Божката. И без напикани тетки.

Донеси кола, апартамент, яхта и пълна швейцарска сметка на С. Той сам ще си купи дъно за компютъра.

И върни Софи в България. И ако можеш, направи хората, които се срамуват от себе си, по-малко. И лъжците. И накарай шефа ми да се смее на смешките ми. И ако ти останат сили, може да ме пратиш на курсове по рисуване.

Не вярвам в теб, но президент Обама ще ти остави курабийки и прясно мляко. Ако си истински, ще получиш писмото ми. Ако не си, на първи март започвам сама да работя по списъка.

9 коментара on “Моля те, получи го”

  1. helen каза:

    И на двете!
    Хаха – мерси за пожеланието, ама моля те повярвай поне мъничко в него, та да стане :)

  2. boredmi каза:

    Ако сама ще работиш по списъка, правопис на живота ми, по-добре остави С. за накрая, че няма да остане време за нас иначе. А на теб пожелавам да бъдеш заведена на всички наши екскурзии, да се возиш на всички наши яхти, да бъдеш опикана от всички бебета, които ще ни направиш, да гостуваш във всичките ни къщи (и да ни миеш паниците) и да ядеш всичките бисквитки на Обама. И млякото ми с какaо е цялото твое! Само ми остави две глътки за овесените трици.

  3. Svetlina каза:

    Ххахаха :) Мили, започваш да звучиш като мен. Може да съм те заразила с нещо :)
    Хеленче, аз вярвам в котетата, то това стига, не ти трябват и брадясали+дебели+зле облечени+застарели+мъжки индивиди и елени с дефектни носове.

  4. вили каза:

    Целият този списък ще се осъществи ако станеш джудже на Дядо Коледа. Замислила ли си се, че Дядо коледа има нужда от милиони помощници? Но пък и по Коледа стават чудеса!
    Вярвай!

  5. helen каза:

    Онзи ден се замислих, че аз никога не съм вярвала в Дядо Коледа (по-точно Дядо Мраз). Напълно наясно бях, че става въпрос за маскировка. Но смятах, че е напълно в реда на нещата, хората да се маскират и да ти играят представление, когато искат да те зарадват. Също така се очаква да се радваш на подаръците, макар че чудесно знаеш кой ги е купил и ги е пъхнал в чувала на Дядо Мраз, а не да се правиш на многознайко и да изобличаваш възрастните.
    Мисълта ми беше, че щом ще пишеш писмо на някого и ще му искаш разни неща, не е възпитано да му кажеш в същото писмо, че не вярваш в него. Или, ако искаш, от друга гледна точка, ако вярваш в него, има поне малка вероятност да се изпълни списъкът, но ако не вярваш, няма никаква. И така от доброто възпитание и от относителността на това кое е истина и кое лъжа, директно в добрата стара логика и теория на вероятностите. :)
    Аз що не взема да развия някоя теза в собствения си блог?
    Не знам какво се случва с котетата – от няколко дни не съм при тях…

  6. Lady Frost каза:

    Хайде сега, СветлинА, не се пръй… Много добре знаем, че тайничко вярваш в Дядо Коледа и за това му пишеш писмо с желания, които естествено ще се изпълнят.

  7. Svetlina каза:

    Грешите. Няма правила за съдържанието на детските писма. Ако на някого му се спори, тука ще му бъде обяснено защо АЗ съм права.
    Иначе за стареца… нито за секунда не съм вярвала в него. Решиха да ми го въведат по време, когато можех да си спомня, че миналата година не го е имало и то по възможно най-глупавия начин. В службата на маминка и в читалището имаше различни Дядо Мразовци и то на различнти дати. От друга страна е хубаво измъкване. Не можеш да кажеш на маминка, че ти си искала куклите, а сестра ти е искала ходещото куче, защото маминка няма нищо общо – джуджетата са объркали.
    И да – големичка съм за джудже :)

  8. Bain каза:

    *feels forgotten*

  9. Svetlina каза:

    Или похвален, че нищо не му трябва (сопата ще си я получиш от адашката :) ) :)


Твоят коментар

