Честит ми имен ден

Ето така се празнува :)

Събуждане по телефона, преяждане с лютеница, пазаруване на книжки. Опитване на „Наслада от касис“. Отхапване от кайсиевата торта. Четене на картичка. Разкъсване на опаковки. Пресветване на погледи.

Разхождане. Много разхождане. Още разхождане. Прегръщане.

Гледане на „Лас Вегас“. Тараторене. Скайпене. Пиене на детско шампанско. Рисуване.

И понеже няма да ви дам от ягодовото шампанско, ето ви рисунката :)

  1. Етап едно – намиране на картинка от папката Useful, свалена преди месеци, но предизвикала интерес чак днес
  2. Етап две – разваляне на картинката
  3. Етап три – план-конспект за нова
  4. Етап четири – оживяване на плана
  5. Етап пет – ТАДАДАДАМ :)
  6. Етап шест – караш Клаудио да каже, че последната е по-хубава от първата

11 коментара on “Честит ми имен ден”

  1. copingkoala каза:

    Честит ти имен ден ! ;)

  2. Таня каза:

    Честит имен ден и от мен :-) Пожеланията ти оставих в моя блог. А всъщност кога точно ти е именния ден?

  3. Svetlina каза:

    Ооо, благодаря! Вчера беше – отказвам да пранувам през февруари, защото не се казвам Фотина, пък и съм кръстена на баба си Стефка.

  4. helen каза:

    Защо през февруари? Каква Фотина? :)

    Честит имен ден на патерици! Много здраве и любов! И шефът да се смее на смешките ти!

    За догодина ще помня за Стефановден, че ти е имен ден :)

  5. Svetlina каза:

    Ами ако живеех в Гърция, така щяха да ми казват :) Иначе има няколко светици на име Фотина – ей тука пише и дати. И много мерси за патериците :) Тъпкано да ти се връща!

  6. helen каза:

    Ааа, моето име и в Гърция и в България – все е едно. И всички ми знаят имения ден – хайде без патерици :P

  7. вили каза:

    Честито и от мен на патерица! Ти си знаеш какво ти пожелавам – само най-хубавото за теб! :)

  8. helen каза:

    Хей, Фотина, аз бях забравила (как можах да забравя такова нещо?!), но всъщност моето име означава „слънчева светлина“, демек „съншайн“ :). И то именно от гръцки :)

  9. Svetlina каза:

    Ахааа :) Сега знам защо колегите ти те наричат така. Сладко :)

  10. helen каза:

    никой не ме нарииииича тааака. ще плача :)
    даже бях я забравила етимологията на името

  11. Svetlina каза:

    Хахаха :) Преобърнах уърдпрес, докато намеря кого всъщност наричаха Съншайн – инджой :)


Твоят коментар

