Културна

Невероятна съм! Не спирам да се хваля как почти не гледам филми, защото не обичам да ги гледам сама, а пък ето – този месец съм изгледала колкото за цялата предна година. Сега остава да прослушам и модерна музика и направо… :)

Имам супер сили. Помня само завръзки и кулминации. Почти няма книги и филми, чиито краища/краеве/крайове да знам. Или автори :) И мога да гледам всичко по много пъти :)

Припомних си Van Helsing, Blade I + Blade II. И от там като ме хвана треската да гледам и нови филми…

Видях Stardust, където онази, красивата блондинка, беше зла вещица. Много беше хубаво, въпреки, че има и по-хубави филми-приказки. Минах и през The pagan queen – без титри. Много забавен акцент имаха героите, а блондинката се казваше Либуше. Това не е точно приказка, но също е много хубаво. Заради обстановката. Все едно влизаш в песен на Faun. Е, любим филм от жанра си остава Pan`s labyrinth. И после The magical legend of the leprechauns и Voyage of the Unicorn. Гледах трейлъра на новата 3D Alice in Wonderland. Не мисля, че искам да видя и филма – отказвам да гледам онази височка руса госпожица, претендираща да бъде невинното дете Алиса, случайно паднало в заешка дупка.

После намерих Lolita. Хубаво нещо, особено защото дава различни причини за харесване – всекиму според нуждите и интересите. На мен примерно ми допаднаха по-скоро съблазнителните сценки, когато един бос крак и една карирана престилка успяват да ти спрат дъха.

Заспах на един филм, дето не му помня името. И изтрих два, защото не ми харесаха никак. Повторих The Incredibles. Еластина ми е много любима героиня. Видях и Mary and Max. Определено е стотици пъти по-хубав от Wallace and Gromit. Наивизмът е нещо, което много харесвам. Въпреки че още не съм видяла филм, който да надмине книгите на Питър Бийгъл.

И ной-накаря изпробвах DVD-то, подарено от Мили и С. Първият филм беше по Жул Верн. „Светлината в края на света“ е като книга-игра. Има точно един герой. Следиш го през цялото време и се ядосваш, когато прави грешни избори. На много места знаеш, че сам си е виновен за белите. И че ти би постъпил по друг начин. Краят е сравнително добър, но ако аз играех играта, нямаше да има толкова умрели :)

На Бъдни вечер гледах още един филм. От онези, в които всичко се случва още в началото и после нещата текат спокойно и предвидимо. И те увличат :)

Вечер вкъщи се старая да не пропускам серии на Las Vegas, често пускам и Alias с единствената актриса, чието име знам. А за именния ми ден Яна ми направи най-големия голям подарък – всички серии, всички сезони, всички филми за Dr. Quinn.

А защо дрънкам тея неща… още не знам :) Може би за да си покажа, че не съм чак толкова бездейна и че имам интересни занимавки, дори и сама. Да не споменавам колко книги съм започнала или просто купила. И една книга игра на Джордж М. Джордж.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Много е хубаво да се върнеш на стария си пост, дори и за два дни. Being back home се нарича чувството. От друга страна никой не е казал, че може да има само един хоум.

One Comment on “Културна”

  1. xxx каза:

    Хах, от Лолита верно се помнят само мискинските сценки. :)
    А Иван Хелзингов много беше тъп, че уби Марушка.


Твоят коментар

