Трескава

Във вторник  Божката ме повлече на разходка. Без майтап – вървяхме с часове и навъртяхме огромен километраж. Особено онуй малко зигзаговървящо блондинче. Метнах се за час и нещо в леглото (няма по-хубаво нещо от мятането, от мен да знаете). После изкарах първата си нощна смяна от много време. Спах едни красиви 4 часа и хукнах по магазините за последни покупки. Хиляди милиони килограми. Вкъщи изплезих език, прехапах го и приготвих ВСИЧКИ новогодишни подаръци. Много си ги харесвам и когато минат празниците, ще се похваля и със снимки. И се изгорих с ютията.

Вечерта успях само 5 часа да спя и излязох за първа смяна. Веднага след нея изпросих една чиния от шефа и се втурнах към магазина. С колегите сме се разбрали да правим новогодишно угощение в офиса. 2009та я посрещнах с тиквеник, торта, пияни ябълки и кавърма. 2010 май има повече късмет. Надминах всички собствени очаквания.

Даже си направих вечеря. Спагети с бял сос с гъби и пуешко. И кенче портокалов сок. Не в соса.

В кухнята ме очакват опаковани сладко-кисела салата и една яйчна. В момента пека последната тава аперитивни кюфтенца, на прозореца съхне захарна къщичка, в хладилника се стягат домашни шоколадови бонбони с ром, а на масата се шаренеят едни неизпечени целувки.

Да. Не е бисквитена торта. Защото вече съм пробвала да нося подноси с торта в офиса. Много е забавно в таксито. Не са пържоли. Защото не съм колила прасе, защото не знам колко души ще трябва да храня, защото месото е скъпо, защото правя страшно вкусни кюфтета. С. си знае.

Марулената салата с краставици, яйца и маслинки всъщност е с айсберг и без маслинки. Защото „зимните“ марули изобщо не могат да изтраят една нощ в хладилника. И защото някоя Светлина е забравила да купи маслини. Обаче сладко-киселата салата е като по учебник. Намерих много сладки моркови и много кисели ябълки. Зелето е крехко, а и изцедих истински лимон.

Захарната къщичка стана малко грозна, ще видим и как ще я придвижа до офиса. Ама имах голям мерак да я правя. Поне бонбоните са лесни. Ще ги набутам в каната-патица. Получиха се едри като трюфели и миришат превъзходно. А всъщност са си прости детски какаови топчета. Намерих какаов крем в магазина (не точно течен шоколад), сложих му маргарин, натрошени обикновени бисквити, есенция ром, пудра захар и ароматно какао от специалното бурканче. Стискам палци античният Мраз да успее да ги стегне навреме.

Ужасно ми се спи. Болят ме много неща. И трябва за 400тен път днес да мия съдове. Добре че после си имам вана.

Ще видя кой е нощна смяна и ще помоля да ме събуди в 7. Нарисувах си вратовръзка на една бяла тениска. Това ще ми е празничното облекло. След работа ще ми връчат Божката. За да ми омаже бялата тениска с вратовръзка. За да минем през целия парк и да ми прави компания, докато ЧИСТЯ ЦЯЛАТА къща. Защото Нова Година се посреща на чисто. По някое време ще си го приберат, ще се напъхам в нещо по-така и ще изпия някоя енергийна напитка/и ще заспя.

Защото са ме изтеглили от томболата на Чил Аут и ще водя Мили и С. на ягодови дайкирита. След това ми остава да се прибера пеша до вкъщи и да умра. Но за малко, че на първи пак съм на работа :)

И така. Изобщо няма да усетя кога 2009та ще се смени с 2010та. И без това, ако се мереше количеството сън, още щях да съм в деветдесетте. Добре де, не чак там, но примерно в 2005та :)

Айде, живи здрави, забавлявайте се утре, някой може да мине да ме сурвака, че не намерих дрян, пък и така ще ми опита от бонбоните и орехите :)

7 Коментари on “Трескава”

  1. вили каза:

    лелеееееее! Колко си работна! Срам ме хвана, че ще почивам от утре някъде в следобедните часове до понеделник, може би…..
    Хайде весело и на теб и за догодина по-хубав късмет – повече да почиваш и по-малко да работиш! ;)

  2. Svetlina каза:

    Хехе :) Аз с кеф се въртя из кухнята, особено сега, като мирише на целувки с портокалова захар :) Цъ, не ми е зле да работя, особено ако се уредя с помощник като твоя :)
    Весели празници и на теб, Вили! И не забравяй – ако не можеш да различиш стрелките, най-вероятно е време да те сурвакат!

  3. ntpeniashki каза:

    Здравейте! :)
    Страхотно, много ми хареса!
    Аз поне като мъж, участвам в подготовката, т. е. пазарувам, чупя орехи
    за тортата и други такива неща… :)
    Желая Ви много успехи през новата година! :)

  4. keklanka каза:

    Хах, адашката, шапщка ти свалям на мерака и интереса към всичко това.. и колко много работи знаеш да правиш.. и ги правиш :) Бравос, бравос.. еми така съм аз, за тва останах без мъж, майка тъй вика.. една манджа не съм му сготвила :D Весело изкарване и от мен :)

  5. Таня каза:

    Весело посрещане и на теб :-) Ама гледай да не работиш точно в първите часове на новата година, че така ще ти върви нали знаеш?

  6. Lady Frost каза:

    Мдам, аз направо й завиждам как изкара празника… Наспа се като пич Светлината.

  7. Svetlina каза:

    Здравейте хора :)
    Много благодаря за честитките, удръжте си по 20%, за да се усмихвате и през 2010та и те така :) Иначе Леди Замръзналата е права – на Нова година просот се наспах. Отмених клуба и се бутнах в леглото. Няма заря, която да успее да събуди Светлинка :)
    А храната беше ометена от колегите, даже захарната къща изядоха. И никой не посмя да каже, че е грозна :)


Твоят коментар

