Просто като 2 и 2 14

Светът е построен много простичко.

Януари, февруари, март,… юни, юли,… ноември, предния месец,… понеделник, … сряда, четвъртък,… вчера, сега, утре, другиден,… сряда, четвъртък… февруари, март… догодина.

И няма начин другиден да е неделя, защото другиден е другиден. Съответно никога не знам, че пети е вторник и като нищо си уговарям срещи за вторник, знаейки съвсем сигурно, че на пети имам примерно… полет до Марс.

И не е зле да започнете да се съобразявате. Светът е наистина простичък. Утре е утре, а не осемнадесети, сряда или виетнамският ден на труда.

И моят живот е устроен простичко. Правилото, че днес съм заета, винаги важи. Има шансове утре да съм свободна, но минимални. Ако държиш да се видиш с мен или ако случайно искаш да се държиш, така както на мен ми е удобно, само трябва да ми се обадиш.

Защото вече се изморявам да тичам по желанията на всички. Които са много по-сложни, отколкото животът би трябвало да бъде. И много по-сложни от живота на всички останали. Ще съм много благодарна, ако се съобразявате с желанието ми за водене на прост и удобен живот.

И съм благодарна, че се съобразявате с желанието ми за водене на прост и удобен живот. Когато го правите.

4 коментара on “Просто като 2 и 2 14”

  1. keklanka каза:

    Май се измори да тичкаш, а? И на теб ти се простее :)

  2. Lady Frost каза:

    ?!?

  3. keklanka каза:

    Ако не е разбран горния коментар, да поясня какво имам предвид :) Сложен/прост живот и без престараване да се бориш със сложността, когато това не е нужно :) Не за простотията, аз а това простичкото иде реч.

  4. Svetlina каза:

    Разбран е, много ясно :)
    Изморена е близко състояние, но не съвсем. По-скоро вероятно вече ми е омръзнало да очакват от мен да мога да бъда винаги и навсякъде и за всички. И не че не искам, но често се случва в мой ущърб.
    Добре де, искам, искам, искам да мога да отделям време на всички. А дали пък не искам и те мъъъничко да ми помогнат за това същото отделяне на време?
    Много се радвам, че на Нова година Мили заповяда да отложим клуба и да легна да се наспя :)


Твоят коментар

