Как да се борим с негативизма

Знаеш, че Негативизмът ще ти дойде на гости на следващия ден. Изчистваш къщата, прибираш презеравтивите и направленията за гинеколог на възможно най-тайното място, постараваш се съквартирантката ти да има една доста разхвърляна стая, измисляш оправдания за нещата, които не си успяла да свършиш, намираш приятели, които да очерниш и започваш да стискаш палци.

Вие може и да не знаете, но в коша за пране имам много дрехи, защото от два дни суша чаршафи на сушилнята и това е положението. Нямам храна, защото пустите му магазини затаврят в осем. Излизам да се забавлявам, защото не искам да ставам като гореспоменатите приятели. Купувам си нови дрехи, защото съм по-добрата сестра. Облечена съм тънко, защото в отвратителния офис постоянно е топло и сухо.

Коронният ми номер беше, когато мрънках как съм изморена от ужасните си смени и затова ще наготвя мързелив обяд. Направих карначета с картофи и й дадох шанс да сготви супа от гъби, нищо че обикновено не обичам супа от гъби. Само за да ми е гадно, каза, че съм наготвила вкусно. Вечерта направих кавърма и тя каза, че е по-хубава от обяда (с цел да обиди обяда). Обаче аз и вие знаем, че всъщност я изпързалях и я накарах да признае, че вечерята ми е била мноооого вкусна :)

И не ми разправяйте, че не бива да постъпвам така с майка си. Аз си я обичам и точно заради това го правя. Щом държи да има от какво да се оплаква, какво да критикува и от какво да се страхува, коя съм аз, че да я спирам?


6 коментара on “Как да се борим с негативизма”

  1. К’во да го борим тоя негативизъм. Действаме си на принципа „драго ми е да ми е криво“ и т’ва е.

    (То аз гледам да бягам като от огън от тоя принцип, ама като гледам на колко народ наоколо им е кредо… )

  2. Svetlina казва:

    Ми негативизмът си е сила. В „Като гореща вода за шоколад“ една отчаяна жена за малко да погуби една сватба хора с негативната си торта :)
    Глупавото е, че тия, дето бягаме от него, бягаме в една посока и няма да се сблъскаме :)

  3. Klim казва:

    Нещо ми се губи смисъла при криенето на презервативите и направленията. Ами ако сама не можеш да ги откриеш после в момент на спешност?
    А как се бори въздуха в офиса ще ти разказвам друг път.

  4. Lady Frost казва:

    Я, отдавна не си се изказвала толкова ласкаво за майка си! Май при последното й посещение не сте се карали… много.

  5. Svetlina казва:

    Хахаха :) Кога ще се научиш, че няма нещо, дето не мога да го открия? Освен английското заглавие на един аржентински филм ;)
    Заповядай у нас, отвори средното крило на гардероба и виж какво има на най-долното рафтче в червената индийска чанта :)
    Въздухът в офиса не бива да се бори. Нито фонтана пред него. Искам да си развъдим матраци като ония от Стопаджията :)

  6. Svetlina казва:

    Опа, нов коментар :)
    Леди, според теб колко много можем да се караме за 30 часа? Примерно І–––––––––––––––––––––––-І тооолкова много :)


Твоят коментар

