Ирландски следобед

Аз културната, аз красивата, аз всеблагата, аз многоразбиращата, аз миропомазаната днес слушам:

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

А с Мили сме две млади дами, които след работен ден в офиса се срещат за половин час на кафе/сладолед/капучино. Харесва ми.

7 Коментари on “Ирландски следобед”

  1. Bain каза:

    Someone seems to have disabled the Irish Rovers videos you linked. Yet, I will forgive your mistake once more and will let you live. Here is something back at ya, because I like Irish music.

  2. xxx каза:

    :) Тия по красота ли ги избира? :)
    Ето го the real thing:

  3. xxx каза:

    Сори, ама понеже дишам айриш, ето още:

  4. Svetlina каза:

    Явореее :) Хубава песньовка, ама как ме виждаш да си я пусна насред офиса?
    Господин ХХХ, за моите не занм, но твоите верно по красота си ги избирал :-Р Дишал бил айриш. А айриш кофи, а, а, а?

  5. xxx каза:

    Сърбам го с апетит.

  6. Svetlina каза:

    Остава ти и една ирландска кака и си готов за натурализиране :)

  7. xxx каза:

    Ooo, да! Считай, че документите са подадени. :)


Твоят коментар

