Творческа самодейност

Дойде ми време да се хваля :)

Тази година ръцете ми произведоха малко подаръци, твърдо решени, че и краката трябва да се помъчат. Обиколих сума ти магазини и никъде не видях по-хубави подаръци от моите :)

Ако случайно сте маниаци на тема чорапи и сте обиколили 4 магазина за съвършените 6 чифта, ще разберете първите няколко картинки:

То нищо не се вижда от тия снимки, но аз да се похваля, че с геройски усилия намерих чорапки 35 номер без принцеси, жаби, сърчица, уинкс или цветчета, бамбукови розови чорапи 44ти номер, 44ти мъжки чорапи марка „Свеж полъх“, цесекарски чорапи голям номер и слънчево жълти (нищо, че и това не личи) чорапченца за джудженца. И понеже никой нищо няма да схване от задните мисли, ето няколко (двата 3/4 чорапа са десни, но не нарочно):

  • като бях малка, исках да стана 5 клас, защото петокласничките носеха чорапогащници с пеперудки на кокалчетата
  • левият робот е нисък и закръглен, а десният е висок и слаб
  • дъхащите чорапи са за мъжа на Яна
  • нечий шеф НЕ СЛУША Рамщайн

Щом така и така бях набарала текстилните маркери, окепазих и една тениска :) Нали приличам на Уилма, която е откраднала вратовръзката на Фред?

То и стаята ми прилича на пещеричка, де :)

За подаръците… направих и доста картички, имаше и специални опаковки и тра-ла-ла, ама снимките са у Яна :) Днес приключих сезона с подаръчето за най-малкото бебе от контингента ми. Бебе Еси получава:

Явно е била много послушна, щото подаръкът даже е и опакован :)

И така. Това беше. Очаквайте следващи творчески включвания най-рано по Никулден.

Освен манджи. Тях си ги произвеждам редовно. Ей на – вчера бях на имен+рожден ден и освен супер дупер готиния подарък занесох и обещаната дърпана баница. Снимки – никакви. Трохи – никакви. Специално се обадих – Иван си беше жив 12 часа след консумацията. Тестото е откраднато от тук, другото е от мене. Дано му е харесала, защото не знам как може да стане по-хубава. Бях запържила две бучки сирене в маслото, а плънката беше с две яйца и половин килограм сирене – два вида. Занесохме му я още топла :)

Само чакам Мили да се съгласи с мен, че няма нужда от повече диети и ще й наготвя калцоне. И домашни бонбони.

И лека нощ, щото Климент вече си легна.

И не пропускайте да ме каните на именни дни – много обичам!

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Променят движението по бул. Черни връх – автомобилите ще делят едно платно, а трамвай 9 ще откачи.


3 коментара on “Творческа самодейност”

  1. Bain казва:

    Отвратително цветни са. Весели и жизнерадостни. Все едно са излязли от някой мой кошмар. Ти пък си излязла като кръвожадно зомби на твоята снимка. Като от някой мой мокър сън. Като цяло, снимките се компенсират една друга. Оценка за публикацията: 5/10.

  2. Svetlina казва:

    Яворе! Просиш си да те набия! Защото съм кръвожадна, а ти – само жаден.
    Вили, ако слушкаш през 2010та, може да ти нарисувам и на теб някоe чорапче :)


Твоят коментар

