Сладичко

И няма да пиша за това как днес се ядосах. И как шефът реши, че съм мад. Защото още не ме е виждал истински мад.

И няма да пиша за това как исках да убия някого. Защото е престъпно глупав. И нагъл. И натрапващ се. И не осъзнава нищо от това.

И няма да пиша за това как постепенно откривам, че далеч не съм единствената, която почти няма работа, когато е на работа. Но пък съм 50% от хората, които искат да имат какво да правят на работа. И май само аз не считам за нужно да питам шефа за следващия си evaluation.

И няма да пиша за съквартирантката, която ми изхвърли сиренето. И за това как искам в събота да съм сама с Божката. И че не се нуждая от нейната помощ, а от нейната липса.

 

Ето ви рецепта за сладък салам:

2/3 малък маргарин (а най-добре масло)

2 кутии локум (пъстър)

2-3 малки пакета обикновени бисквити

поне шепа орехи

 

На котлона разтопяваш маргарина и локума, докато заприлича на едно голямо розово нищо. Дърпаш от огъня и изсипваш накълцаните орехи и натрошените бисквити. Става гъсто и лепкаво. Изливаш всичко на домакинско фолио и навиваш на руло, дебело колкото салам. Буташ в хладилника и на сутринта си имаш съвършения десерт. И е красиво, и е вкусно, и мирише на Коледа. И на мама.

А, да. И обещавам да пиша повече в блога.

10 коментара on “Сладичко”

  1. Lady Frost каза:

    Тенкс за рецептата. Тъкмо тая вечер ми хрумна, че искам нещо сладичко, ама домашно приготвено.

  2. Bain каза:

    Да пишеш повече? Ти пишеш по повече от пет публикации седмично, това е доста повече от това, което аз пишех когато бях на върха на музата си. А иначе, винаги можеш да ми заемеш съкратирантката си. С този неин сексапилно-анорексичен вид. Освен това, нали знаеш най-важното за убийството – да имаш наум какво ще правиш след това. Ако мислиш, че ще съжаляваш, въобщо не започвай. Ако мислиш, че не можеш да прикриеш следите си, въобще не започвай. Ако мислиш, че не можеш да се пребориш със слабостта в себе си и ще отидеш в полицията, въобще не започвай.

    П.п. Пиша всичко това за да видя доколко ефектно ще се получи повтарянето на една фраза в три поредни изречения.

    П.п.п. Резултат от проверката – доста ефектно.

  3. copingkoala каза:

    Баба ми прави супер сладък салам, на мен ми мирише на детсво…

    Само че тя го прави с марципан, може да пробвам с локум някой ден. Сигурно ще стане доста по-сладко… мммм ;) 10х

  4. Svetlina каза:

    Хаххаха :) Яврое, ние, булимичките, сме по-зли от анорексичките. Не го забравяй. Защото оня идиот ще бъде ако не убит, поне набит. И нямам нищо общо. Мдаааа. Още преди седмица някой случайно подшушна на един човек едно нещо. И този някой е зъл. А другият – боен.
    А сладък салам с марципан сигурно е по-труден, защото според мен ще трябва да се разтопи на водна баня. И пак си звучи вкусно :) Като моите домашни бонбони :)
    Янче, не бързай, сладичкото го наготви в събота, че да остане и за мен :)

  5. helen каза:

    Вярно е. На мен вече ми поръча да мина да го набия. Но аз съм много заета сега :)

  6. Рецептата ми изглежда много добра, ще я пробвам довечера. Напомня ми на един сладък салам който баба ми правеше, ще взема рецептата и ако ми позволите ще ви я предоставя :)

  7. Svetlina каза:

    Ооо да :) Аз съм вечно гладна и никога не отказвам рецепти за салам. Освен това кажи и дали се е получил локуменият.
    Хеленка, ако не си заета днес, ела, че тоя продължава да диша.

  8. xxx каза:

    Абе с локум е кофти. :(

  9. Lady Frost каза:

    Споко, тетке-светке, и без това сега нямам пари да си купя продуктите! :)

  10. Svetlina каза:

    Ето какво ще закусвам утре :)))


Твоят коментар

