Финито ла комедия

Край. Свършиха празниците.

Сега си имам плюшена вуду котка (розова), поне 14 нови чорапа, жълта купа (за мнооого хубавото ми какао), вомбат, шал, дънки, сутиен, рамка за снимка, снежен човек, коледен венец, телефон, кутия за телефон, хендсфрий за телефон, мелодия за телефон, дървена бъркалка, епилатор, щипки за торбички, чаши с цветя, пълен корем с бонбони, четири хиляди картички, детска книжка за гладни животни и всички серии на Доктор Куин.

За тая година остават: мъж, дете, хладилник, плосък корем, малко селце по средата на Амазония, 68000 книги, 5292 дни платена отпуска, да бия Климент на белот, пораснала коса, масажист, още един масажист, шефът на масажистите, мерителна купа, порцеланови чинии и бомбе. И духащи фулмастери.

И секретарка, която да ме чеше, докато спя и да ми чете мислите, като ме мързи да пиша, а съм заета да говоря за друго.

И нов монитор, бюро, блутут и мекичък стол. И едни непалски гащи.

8 коментара on “Финито ла комедия”

  1. keklanka каза:

    Аааа.. много хубави подаръци, ама нещо не ми се връзва :) Мисля,че всичките ти цели са постижими.. освен тази за плоския корем и детето заедно :)

  2. copingkoala каза:

    Толкова много масажисти сигурно биха затруднили поддържането на мъжа ;)

    Но все пак успех !

    И какво са непалски гащи?

  3. Svetlina каза:

    Кекле, за селцето ще ми трябва учителка по трудово и съм си харесала теб, внимавай! Коалче, ей тука цъкни.
    И забравих да кажа, че си имам и блузка 4 me :)

  4. keklanka каза:

    Адашката, ти се майтапиш, но на мен само мераците ми.. тъкмо гледах и за едни магистратури в тая област.. не че ще ми се случат :) освен това ти самата си много добра по трудово, даже и по-добра :)

  5. Lady Frost каза:

    Нещо съм го пропуснала епилатора… Или си пропуснала да го похвалиш! Амаха…

    Барото – в събота, само срещу една бира (може и малка :))

  6. Калоян каза:

    Колко хиляди …… станаха чорапите ;)

  7. Svetlina каза:

    Нали не ме предизвикваш да ги преброя?

  8. […] Куин (знам, знам, и друг път съм се заричала да изгледам всичките серии), измих нула чинии и сгънах нула пранета. Ваканция един […]


Твоят коментар

