Тети, бу, бу, бу ти казвам, тети такава!

Искам да ти е ясно, че те обичам! Добре де, знам, че ти е ясно, ама исках пак да го кажа. Харесва ми да си мисля за теб. И за нас. Обожавам да сме заедно. Или да планирам как ще те търкалям по някоя поляна.
И ако преди 2 години ти беше коремчето на Яна, преди 19 месеца – пикльото на Яна, сега си отделна личност. Една много красива личност. Нищо че понякога ме биеш, понякога пееш, пълниш леглото с баница, сутрин ставаш рано и си рус.
Освен това не си и помисляй, че тази събота ще е последният път, когато искам да те имам само за себе си.
И не се оплаквай. Много добре си ти беше като те возих в автобус, като хвана първите си 9 патета и патица и като си сипваше пясък в обувките. Е, подозирам, че най ти хареса да ми откраднеш телефона, докато те снимам и след това да хукнеш в глупавото тунелче, докато оная шумната леля се опитваше да те хване и да ти издърпа ушите. ПЕТНАДЕСЕТ МИНУТИ!


И беше много хубаво да заспиш като пънче в леглото ми. И да се събудиш и да искаш да легна до теб. И да ме риташ в корема и да викаш „тети, ам ам“. И да знаеш, че повече няма да ти давам да си играеш с нескуик, щото още газя топчета по пода!

ПП: По-хубави снимки с телефон и рус преследвач не мога да правя. И ако някой нещо не е видял, снимките си имат описания :)

ПП2: Яна разреши да те публикувам. Някой ден като станеш инатлив тийейджър (и ако още не си ме убил), можеш да ме помолиш да ги махна, вместо направо да тичаш да ме съдиш в Хага.

7 коментара on “Тети, бу, бу, бу ти казвам, тети такава!”

  1. вили каза:

    Готин блондин! И още по-готина леля! :P Любов!!!

  2. boredmi каза:

    gl0be: Фтичкеее, фтичке, май станА фреме за пчелопотами…

  3. kulinarnimisli каза:

    Голям симпатяга и щастливец с такава леля! :)

  4. Svetlina каза:

    Хахаха :) А така, коментирайте, коментирайте, да може някой ден като ме съди, да спечели по-голямо обезщетение :)

  5. helen каза:

    много са хубави като спят :)

  6. Svetlina каза:

    Хахаха :) Още един коментар и малчо ще може да си купи звездолет, жена, любовница и хладилник Мраз от печалбите по делото.

  7. […] нищо че после госпожата хукваше да си гони подопечния. Не знам кога съм станала жена в неговите представи, […]


Твоят коментар

