Настана космическо спокойствие. Роди се герой

Треперете, о мъже и извънземни!

Кой размаза риароните? Кой размаза риароните? Кой е първият женски адмирал на космическия флот? Кой е първият женски адмирал на космическия флот? А кой размаза риароните?

И вече ми работи хладилникът. И си имам нов монитор. И кой е първият женски адмирал на космическия флот? Кой натика риароните обратно на Риарон?

Кой си има орден Златна Галактическа Звезда? А хладилник? Освен Джордж М. Джордж, де.

Кой, кой :) Тая, дето е видяла повече джафа и гоуалди от самия Джак О`Нийл :) И е изиграла повече книги-игри от Колин Уолъмбъри и Мили взети заедно.

Може ли М. Джордж да раздели хората според финалните точки, може  ли? А може ли да каже, че си най-добър, най-могъщ, най-гениален и най-красив, ако имаш над 100 точки и аз да имам 396 :)))))))

Аз като извадих ония ми ти светлинни мечове, като развих типичната за мен скорост на светлината и като се разпях и… то не стана нужда изобщо да извеждам Легиона на Отмъстителите извън хангара. Разпилях риароните само със светлината на аурата си! Малко като Ван Хелзинг, чиято слава го предхожда даже и в Румъния. Само дето съм по-красива и закъснявам за работа :)

И вече ми работи хладилникът. И си имам нов монитор. И кой е първият женски адмирал на космическия флот? Кой натика риароните обратно на Риарон?

Много ясно, че Съншайн. И че сега Хан Соло ще я метне до работа, че наистина се поулява със закъсненията. Айде, ариведерчи :)

И не се тревожете за бунта на джуджетата, тъмната страна на земята, орките и Хлапето. Била съм ги и пак ще ги бия :)


6 коментара on “Настана космическо спокойствие. Роди се герой”

  1. boredmi казва:

    Това е много добре, защото тук в Ланкър имаме сериозен проблем с елфите, и единствения, на който можем да разчитаме, а Маграт Чеснова… а тя е мокра кокошка. После, Валенс нещо взеха да го затискат вампирите във Флавия, та може и там да минеш (ако успееш да се пребориш с на Блонд таблиците за изчисляване на точки и бойната система). След това, можеш да разцепиш ромуланите, за разкостиш боргите и да накараш клиноните да върнат на Уорф честта (която му отнеха групово).
    После, you can give me some time.

  2. Svetlina казва:

    Това е лесно. Пращам Тиквеняк да излови кокошките и Ричи Валънс да образова вампирите. Ако минат на животинска кръв, ще станат диамантено-прозрачно-светещи и някоя тийнейджърка ще ги залиби и ще бъдат щастливи до края на дните си. Боргите и ромуланите ги насъскваме едни срещу други и който оцелее, печели Ам Гъл :)

  3. boredmi казва:

    Да… ама Дейта си хвана някаква от инжинерното и аз съм в траур тази сутрин :( Нищо не може да ме утеши, дори Арагорн да падне в цистерна с Wash And Go! И ягодов сапун.

  4. helen казва:

    Опасна жена си ти. А сега с новия монитор… и хладилник… ще станеш просто непобедима :)

  5. Lady Frost казва:

    Да ти е честит поправения замразяващ хипердвигател.

    Ама бас държа, че аз съм с повече прочетени книги-игри от Съншайн, Колин Уолъмбъри и Мили взети заедно. ПЪК!!!

  6. Svetlina казва:

    Ти не се броиш. Ти ги четеш от край до край :)


Твоят коментар

