Being good on Monday

Най-накрая намерих достоен повод да си направя Paypal акаунт. Изобщо не беше лесно да разбера как става, но дефакто съм написала десетина-двайсет думички и съм натиснала 3-4 пъти копчето Save.

Избрах точно него, защото беше единствената опция в сайта, където настоявах да похарча два долара. Освен това е достатъчно стара и солидна организация, че да ги осъдя за много пари, ако ми разкрият личните данни някъде. Нищо лично против Moneybookers и Webmoney (както и другите n, които мога да изредя).

Нямам намерение много-много да пазарувам онлайн, че току виж се наложи да режа захранването на монитора за закуска. Но пък имам намерение да се похваля къде отидоха първите ми 2USD+1BGN онлайн :)

И така… представям ви човека, нуждаещ се от нов скенер! И приятелката му. И техните невероятни бележки. И огромната си завист.

Опа. И да не забравите да дарите по 1.99USD!


6 коментара on “Being good on Monday”

  1. Svetlina каза:

    За протокола: ако всички са добри в понеделник, някой някъде е много щастлив. Толкова много щастлив, че има и за раздаване на другите. И да – точно един понеделник стигна на JH, за да събере парите за скенера и да спре набирането на средства.

  2. Bain каза:

    Знаете ли какво е мъничко, розово, с червени мехури по него, и драска по стъклото?

    Бебе в микровълнова.

    Трябваше нещо което да развали изключително сладникавия ефект на тази статия. Пак заповядай.

  3. Svetlina каза:

    Знам защо не се срамуваш от това си поведение, предполагам защо родителите ти не се срамуват от това ти поведение, но не знам защо мен ме е срам да ти позволявам да коментираш така. Освен това не знам още колко ще ти разрешавам да си караш пубертета в моя блог :)

  4. Bain каза:

    Нямам абсолютно никаква почит към мелодрамата и излишните приливи на емоции, мерси много. За хора се плаче на погребение, а дори и тогава не, а всичките тия тъпотии карат женския пол да лее кофи сълзи пред екраните, от разчувстване. Предпочитам да ги карам да повръщат. Теб включително, ако имам възможността.

    Какво е по-лошо от едно бебе във варел?

    Едно бебе в шест варела.

    Пишеш в интернет. Ако искаш да минеш без критика, заключи темите, не разрешавай отговори, и умри от скука.

    Peace out.

  5. Таня каза:

    Като гледам как коментарите по тази тема са отишли на кино, да се включа и аз с един оф топик: много, ама много благодаря за линка към блога на павлинав – http://pavlinav.wordpress.com/. Много ми е полезно :-)

  6. Svetlina каза:

    Много моля :)


Твоят коментар