Догодина пак ще празнувам

И Божката знае правилата! Знае, че не звъниш събота вечерта, за да се набуташ в хорските планове за неделя. Знае, че не ползваш приятелите си за гардероб, мотел или екскурзовод. Знае, че когато някой те покани на гости, вероятно иска да си негов гост, а не да те заведе в чужда къща. Знае, че гостенинът трябва да се чувства добре, че той е на първо място. Знае и че гостът трябва да си мери приказките и желанията, защото е добронамерен и не иска да злоупотребява с гостоприемството на приятелите си. Знае и че когато твой приятел ти каже, че иска да го заведеш вкъщи, иска да си гушне плюшения тигър и иска да хърка дълбоко, у теб трябва да заподскача силно желание да го заведеш вкъщи, да го завиеш и да кротуваш, докато не чуеш ритмичното хъркане. И да се радваш, че сте приятели.

Лелята на Божката пък знае едни други неща. Знае, че някои хора се ужасяват от нуждата да вземат решения, мразят графици, планове, задължения, децата от другия квартал. Знае, че голяма част от познатите й не искат да порасват. Останалите  не знаят, че са пораснали. Добре де, Яна знае, че е голяма и почти няма проблеми с това.

Само не знам къде да те сложа тебе. Мислех, че си приятел. И че ме познаваш. И че те познавам. Мислех, че не се приемаш за център на света. И че не ме приемаш за роб. Мислех, че обичта и уважението ми към теб не са нещо, с което трябва да парадирам. И мислех, че и ти притежаваш обич и уважение към мен. Освен това си мислех, че си приятел. А най ми хареса, като ми каза, че за теб не съм приятел, а момиче.

И тук приключи  списъкът ми с приятели от противоположния пол. Бавно, но славно всички се разбягаха или доказаха, че мястото им никога не е било там. О, не говоря за вина. Със сигурност голяма част от грешката си е моя. Тъй де, кой ме би по главата да ви уча, че съм винаги на разположение и че вашето удоволствие е пред моето?

Опа. Да не забравя да спомена, че чат дружките са чат дружки. Което е съвсем отделно от категорията Приятели от противоположния пол. И че те са ми надеждата :)

–––––––––––––––––––––––––––––––-

Между другото, знам и защо пилето персича пътя :)

13 Коментари on “Догодина пак ще празнувам”

  1. климатик каза:

    Винаги съм бил на мнение че няма истинско приятелство между противоположните полове.

  2. […] Обиди ме и вчерашното тъпо държание на Д.  Няма такъв мързел и несериозник. Даже брат ми бие по точки. В негова чест се замъкнах до другия край на града с градския транспорт (за протокола – сменям два автобуса от Дружба до Света Троица), с болно дете, чаках го цял ден да ми се обади, да се разберем нещо и накрая тъпака ми се обажда в 18:30 да ми каже, че не му се разкарвало да идва при мен (той на максимум половин час пеш от мен), аз да съм отишла (той как си го представя да тръгна в студа на разходка с болно дете?!). Що не искал – ми щял да се изгуби (?!). Вземи такси – много скъпо (3лв максимум!!!)… Ако ще… Стоял е три часа на жп гарата да си чака влака… Аз се бях приготвила, дори мислех да го изпратим до влака и след това да се прибираме… Ако ще… Повече да забрави, че съществувам като негова приятелка… Не, не е само това и други провинения има, това е капката, която преля… Светлина и тя много му е набрала! […]

  3. keklanka каза:

    Според мен има.. и го имах. Но го има и момента, когато всеки един от приятелите ще се запита дали няма да е добре да се пробват и като гаджета, поне в болшинството от случаите.. аз се опарих, благодарение на този въпрос загубих хора, които обичах истински и истински ме обичаха :) Понякога дори голямото приятелство губи от любов, гордост, предразсъдъци и страх и тук различните полове са най-малкия проблем. Пак казвам, най-малкия. Въпреки, че допуснах някои грешки и в момента почти нямам приятели от мъжки пол, продължавам да твърдя, че това приятелство е възможно да съществува!

  4. Bain каза:

    Чат-бъдита броят ли се като чат бъдита когато им се обядат в 2:33 през нощта? Нищо, оценяваме факта, че ни давате шанс да си изпробваме рефлексите.

  5. Svetlina каза:

    Аз пък откривам, че моите приятели не са го имали тоя период преди да се замислят дали пък не съм момиче :) Нищо де, аз искрено и наивно си им бях просто приятелка :) И, между другото, планирам да имам още такива приятелства.
    И да, Яворе, броиш се за чат бъди, няма страшно.
    Опа, да не забравя – С. не ми е приятел. Той е в графата с хора, които ме мислят за момиче :)

  6. boredmi каза:

    Добре де, аз като непросветена ще питам – защо се изключват приятелка и момиче? Ако приемем, че „полово“ възприемане е „сексуално“, и то противоречи на приятелството – то какво съм ти аз? За мен определено не си безполова, ти си страхотна жена. Не можеш да излезеш с номера „Да, ма ти си момиче!“ в този случай, защото знаеш защо. Значи излиза, че, бидейки привлечена сексуално от женския пол, ако те приемам за жена, не мога да съм твоя приятелка… Или пък на който е и да е от приятелите си.
    Мисля, че в случая проблема не е от полово/неполово възприемане, проблема е в другия човек. По дяволите, аз имам приятели, с които съм спала без после да има някакво развитие, и които не биха ми погодили такъв номер! Вместо да класифицираш хората, които ги е грижа за теб, на приятели, потенциални ебачи, чат бъдита и т.н., направи разбор по „струва си“ – „не си струва“!

  7. keklanka каза:

    Мда, подкрепям на сто процента последния разбор :)

  8. Svetlina каза:

    Хаха :)
    Не класифицирам, бе. Просто в случая не само умря последното ми юношеско приятелство (Мицеви не ги броя), ами и се отказах от последния (и пореден) човек, когото считах за приятел от онези, дето никога не са ме мислили за нещо различно от приятелка.
    Иначе аз вече проблем нямам. И ще си сложа в групата с безплатните номера шофьора на такси вместо него.

  9. keklanka каза:

    Ля-ля, и аз съм в една група за безплатни номера :)

  10. деденцето каза:

    Вай,вай,Много лесно се отказваш,не разбра ли че животът е борба.Човек трябва да се бори за любовта си,приятелите си,за място под слънцето,за живота,който желае,но ти е простено-Още си млада,дано научиш тези неща преди да станеш много“ голяма“

  11. Lady Frost каза:

    За да има смисъл от борбата трябва споделеност. Той сам реши да си тръгне от нас. Тогава за какво да се борим? За милостиня ли?

    Не му е първо прегрешение това, прегрешава от години, всеки божи ден, всяка секундичка. Много стана! Не че ние сме света вода ненапита, но поне се опитвахме да задържим нещата… някак… Но хората се променят, явно… или не се променят… и се получават разминавания… И така, всеки по пътя си! За жалост последния път – с лошо, но такъв е животът.

  12. деденцето каза:

    Е, щом сте опитали всичко,значи така е трябвало да се случи

  13. Svetlina каза:

    Не че не можех да изтърпя и тоя път да им се качи на главата и да му се размине, де :) Но пък нямаше никакъв смисъл, честно.


Твоят коментар

