Гладна съм

Ама нямаааа :) Яна ми е на гости след малко и чак тогава ще готвим и ядем. Малко, малко… час и половина. Не трябва да забравям да купя вино, също така не трябва да забравям и да не се самоизяждам преди да си стигна вкъщи…

Не знам как…

Там ме чака шницелчето от вчера… ммм… ароматно… препечено, но не пържено… от истинско месо… В хладилника има кетчуп… В шкафа отгоре има… Фафли… Отляво има чашки… Ух…

И като добавя плана за надупени картофки… :)

Меки, сладки, златни… с леко пикантен дъх и целите обвити в разтопен кашкавал…

Леле колко съм гладнааааа. И ми се яде и мляко с ориз. Което е хубаво, ама няма да ми стигне захарта. Или ще ме заболи корем. Или Яна ще ме убие, ако я държа цяла вечер в кухнята. Или ще ми го изяде.

Сумпхтцчмш. Глад. Върл глад. Добре че казах на оня слон да донесе десерт.

Между другото паелята е паеля и гювечът е гювеч, щото така се казват съдовете, в които се приготвят. А един по телевизията пече чесън във фурната и после го изстиска в един сос от сирена. Айде, скривам се, че трябва да си извикам такси… И да не забравя да си купя бизон…

4 Коментари on “Гладна съм”

  1. xxx каза:

    Хах. Фафла е яко. Като кивла! :D

  2. Svetlina каза:

    Смей се, смей се! Ама не знам ти дали би издържал на глада, който ме разтресе вчера. Или пък на огромнотго преяждане с картофи след това :) Ако не беше капитан Морган, досега никаква да ме няма…

  3. Svetlina каза:

    И пак съм гладна. Туй четирибуквие почти ми затри петбуквието…

  4. Svetlina каза:

    Очевидно съм най-гладна, когато знам, че някъде ме очаква храна. За информация… в офиса няма н и щ о, а у нас има най-невероятната белена леща на света! С малки запържени пушени бекончета и с малка люта чушка…
    Ясно е. Днес ще се мре!


Твоят коментар

