И аз ви обичам

[01:38:43] Тиририрам says: а мен обичаш ли
[01:38:54] Човекът с плашещия аватар says: da
[01:39:01] Тиририрам says: :)
[01:39:02] Човекът с плашещия аватар says: edinstveniq 4ovek
[01:39:09] Човекът с плашещия аватар says: koito preliva ot entusiazym okolo men
[01:39:10] Човекът с плашещия аватар says: :D
[01:39:19] Човекът с плашещия аватар says: dori i virtualen takav
[01:39:21] Тиририрам says: една хубава причина
[01:39:23] Тиририрам says: браво

И за всеобщо съжаление всичкият тоя ентусиазъм утре ще ме качи на влака, на име Пловдив, за да ида на съвсем различно място. И за да ям кисело зеле с месо.

Между другото… Калоян е повишен. Което поставя под въпрос моя уж велик… ъ… нов статус. Ако такива, като него,  получават похвали и признание, аз като него ли съм? И не че не е способен. Само дето не го виждам да се справя с новите си задължения. Или в едно изречение с „ентусиазъм“.

Страшно много ми се спи. Мили стана на 18 (най-накрая), получи картичка с пчела, напълни ми коремчето с ром и ме накара да се изкъпя и гримирам. В разбъркан ред и с много ентусиазъм. Ей сега си пълня раницата и до десет минути съм заминала в Спанчевци.

Ако не се върна до вторник, пращайте пожарникари. Two at a time at the most, щото то бива, бива ентусиазъм, ама чак пък толкова…

6 Коментари on “И аз ви обичам”

  1. Lady Frost каза:

    А, пожарникарите!

    Ще ти пратим твоя таксиджия… че няма и да се върнете! :)

  2. Svetlina каза:

    Хахаха :)
    Не позна :) Върнах се, нищо че Вършец-Враца-Ботевград-София не е най-прекият път :))))

  3. Klim каза:

    А така, изтипосай ме да ми се смеят хората на правописа. Можеше да сложиш 1 „т“ на края на единствения :)) Иначе аватара си го харесвам. Пък.

  4. Svetlina каза:

    Тя шльокавицата пълен член не познава :)
    А аватара го харесваш, само защото заради него най-редовно те заговарям :-Р

  5. gl0be каза:

    Пък аз си мислех, че става на малко повече от 18 …

    П.С. Кисело зеле sucks :)

  6. Svetlina каза:

    Хахахах :) Питай Мариян :)
    А киселото зеле съква, само ако някой Глобус го изхвърли в тоалетната заедно с кокалите.


Твоят коментар

