Негово величество Дофтурския сериал

Той започва всеки ден по едно и също време. Той не изисква да знам всички предишни истории. Не изисква всеки ден да бързам да се прибера, защото може да изпусна нещо важно. Абсурд.

Той е пълен с думи, които не знам и никога няма да знам. Пълен е със ситуации, в които никога няма да попадна.

Медицинските сериали си се случват и без моя намеса. Мога да си беля картофи и да зяпам как някой спасява нечий живот, мога и само да си зяпам. Мога и изобщо да не зяпам. Някой пациент ще умре, някой може и да оживее. Важното е, че аз нямам нищо общо. Аз съм си била там и съм си почивала.

Действа ми много успокояващо. Напомня ми, че моите проблеми са си само мои. И че има хиляди неща, които не зависят от моите решения. Хубаво е. Знанието, че утре можеш да се успиш за работа и светът няма да свърши… не го разменям за нищо!

На мен не ми се струва жестоко да гледам трупове, разрези, линейки. Защото аз всъщност виждам поредното чуждо решение (дали лекарско, дали от по-високо), виждам опити за помощ, виждам и резултати от общите усилия. И може и да е плоско, но имам нужда редовно да виждам как някой помага на някого.

3 Коментари on “Негово величество Дофтурския сериал”

  1. Lady Frost каза:

    Хаха, чудех се кога точно ще пишеш по темата. Щото аз съм си подготвила коментара [изкашляне за прочистване на гърлото]:

    „И аз много ги обичам медицинските сериали. Малко парадоксално се получава при мен тая неприкрита любов към тях! Не мога да отрека, мечтаех да стана медицинско лице едно време… Радвам се, че не го направих, но пък си имам мед-сериалите. И веднъж дори хванах „Д-р Хаус“ в грешка! Хихи! Примрях от удоволствие!

    Само малко ме дразни, че във всеки от тях винаги има по една серия в която се детронира Вярата… но това е друга тема! :)“

  2. Svetlina каза:

    Леле, ти ако знаеш още колко неща не съм написала. Ма то от толко изкълчени крака остават ли ми сили и за писане?
    Тъй де… ако имаш мейла на Джордж Клуни, може да му споменеш, че ми трябва специализирана помощ :)

  3. keklanka каза:

    Мдааа.. и аз гледам много медицински сериали, но наблягам на „Анатомията на Грей“ и „Частна практика“, но за да се отклоня от темата, казвам, че „Сексът и Градът“ ми е фаворит. Не а друго, ами е единственият сериал, който изобщо някога ми е въздействал наистина и ми е оставял трайно добро настроение, не само 5 минути след гледането на поредния епизод. Но аз катосе замисля, гледам американски сериали на килограм :)


Твоят коментар

