Бързала, бързала, крак превързала

Честита Баба Марта!

Всички да сте бели и червени, здрави и засмени :)

И понеже тази година смогнах да отделя време за труд и творчество и не си отрязах нито един пръст… ще ги изтипосам :)

Божка, за тебе е най-мъжката мартеничка! За да станеш един голяяям разбойник, обула съм ти „бу“, за да се радваш на малките неща и тая година, сложила съм ти червени ръце, за да си силен и бели крака, за да си пъргав, оченцата са сини, за да си нямаш вземане-дване с лоши хора, а калпакът е голям, юнашки, и черен, за да си смел и мъдър, освен това съм ти избродирала ееей такава усмивка, за да се виждаме често :)

Шефе, ти получаваш мартеничка, само щото тоя месец вече три пъти ми каза, че съм talented :) Намотала съм ти много прежда, защото си стар, а не е лошо да ти пожелая още няколко години животец :) Виждаш ли гърдите на Пижо? Това е, за да е силен. И съм му вързала главата точно за главата на Пенда, за да помъдрееш малко :) Очичките са черни и земни, за да почнеш да разбираш хората, с които всеки ден общуваш вече цяла година. А жълтата престилка е, за да е мъдра жена ти и да намери търпение да не ти се кара всяка вечер :)

Янче, на тебе нали си знаеш :) Най-бялата мартеничка, за да се усмириш и да го намериш вече това спокойствие. Пък слончетата са, щото сме едни мъдри и малки и искам да си останем така и догодина. Винаги двете, винаги!

Мили, на тебе – най-дългата мартеничка :) За да си ми вдъхновение още дълго време. И е единствената плетена, щото си ми сложничка, пък и щото не исках да ме набиеш, че съм ти дала някоя проста мартеница.

На господин Мицев, мааалко бяло, маалко червено, маалко бяло, маалко червено и така през 28 дни :) И жълти точки по топчетата, за да не ме забравя. И са дървени топчетата. Защото дървените духчета сбъдват желания. И щото той има да се грижи за семейство и те ще му помагат. Нищо че с неговото семейство не е много лесно :)

На Глобуса… гривничка. Не знам как да правя белезници, но това е достатъчно близо. И виждаш ли голямото бяло и голямото червено топче? Това е щото ти желая много щастие е много здраве, ама и да ти напомня, че си имаш една Мили и една Съншайн и не бива да имаш други богове освен тях!

И една за шофьора на такси. За да не ме цака в сметката :) И е с повече бяло, за да не псува по задърстванията, тъй че да се задавям от смях :)

И една грамадна мартеница за мене си :) За да съм си все така рошава, и силна, и усмихната. А златната престилка и тънката талия са пожеланието :)

И такааааа. Тая година само два пъти обяснявах на разни хора смисъла на мартениците. И всичките харесаха идеята. Много съм доволна. А догодина няма да ги правя два дни преди празника и ще имам време да пусна писмо с мартенички и за нашите.

И, Бабо Марто, изядох зелето на мама, тъй че не те знам какво ще изпърдиш :)

4 Коментари on “Бързала, бързала, крак превързала”

  1. keklanka каза:

    Честита Баба Марта и от мен :) И аз правих мартенички, но мъничко :) едната си я закачих на мене си :) Напоследък не ми върви много с мартениците, а като се сетя, когато бях в университета, ходех накичена почти до лактите в такива :) След време, когато постепенно мартениците по китките ми намаляха, всеки, който ми подареше, ми напълваше очите със сълзи :) Понякога съм много мелодраматична :)

  2. вили каза:

    Честита Баба Марта, Светлич! Аз мартеници не правих, а купих с куп….
    Бъди здрава, доволна, щастлива, обичана и влюбена! Късмет!

  3. Svetlina каза:

    Честита Баба Марта, Кекле и Сливили! Нали си знаете? Цяла година от щастие и торти да не се отървете!
    И… Адаш, няма ли да си покажеш мартеничките?

  4. Svetlina каза:

    Опа :) Намерих си буболечка с мартеничка :)

    http://bojoleche.blogspot.com/2010/03/blog-post.html


Твоят коментар

