Колете ме, бесете ме, щедра съм си

Време ми е да приключвам вече с ХТИ. Минах през цялата бюрокрация, платих, където каквото трябваше и се отървах де юре. Остана едно последно нещо – да предам лептата на следващите :)

И така… ако някой настоява да получава такива писма от шеф катедра Едикояси…

Струи от изток светлина.

Небето побелява.

С усмивка

ражда се денят.

И тръгва по Земята.

А тя, със сънени очи

към слънцето пак тича.

Откъсва снопче от лъчи.

В косите си го вплита.

… та този някой, спокойно може да се възползва от всички материали в блога ми, както и от тези няколко бонуса :)

Има и още, но така или иначе повечето неща са лесни за намиране в Интернет. За материлаи по Механика поискайте да ви дадат hit.bg сайта на катедрата, а ако съвсем нищо не разбирате, поискайте eshell паролата и потребителя с лекциите за ОХТ и НХТ – те са с цветни картинки и много обяснения. Курсови се продават в книжарницата на бабата и дядото и в горните курсове автоматчици.

Айде, аз бях до тук, вие продължавайте :)

5 Коментари on “Колете ме, бесете ме, щедра съм си”

  1. keklanka каза:

    „Мини…“ какво? :)

  2. Mamitaiodipse каза:

    vitanova.wordpress.com – оказывается ещё и полезный )

    http://imamita.ru

  3. Svetlina каза:

    Стихотворението? Дам, но не държа точно доценти да ми го пращат :)
    И клипчето е хубаво, почти колкото конспекта по физикохимия :)

  4. […] през декември гугълвах бонбони, после реших, че не ща бонбони, а дъга, и нарисувах цветни лентички. Следващите два месеца с Яна усърдно си редактирахме рийдърите, за да стесним четените блогове до такива, които винаги са ни интересни, преместихме кулинарните, литературните и англоезичните сайтове в букмарките, което в моя случай беше свързано и с преместване на отметки от офиса към личния компютър, преименуавне на всичките, изтриване на половината и публикация с физични термини. […]


Твоят коментар

