Мъхеста брада

Малчо ме обвини, че напоследък само мрънкам в блога. В своя защита ще кажа, че това е, щото нямах време да седна да напиша нещо актуално :) То и сега нямам време, та в кратце…

Сестра ми поиска рокля за рождения си ден и аз се амбицирах да обиколя любимите си магазини. Всичките. Минах само половината и в резултат си имам две нови поли, две тениски, една блузка, една диадема, чифт червени обеци на точки и три дни поред ям навън. За мъника има две роклички, една блузка, гривна и диадемка. Сега трябва само да опаковам колета и да ида до пощата и ще съм най-готината кака на света.

За сметка на това вече съм най-готината тетка. Пак си поръчах ден с Божидар, но този път бях подготвена. Три кила мляко с ориз и палачинкова торта, произведени в два през нощта, дебела блуза и пакет бисквити превръщат всяка рошла в идеалната леля. Доставиха ми го за закуска, напълних го с палачинки, завлякох го на изложение на цветя, от което се върнахме с един хелиев балон, една великденска свещ и един глинен заек на пръчка (свещта я открадна, докато един чичко се беше качил на стол, за да спасява хелиевия балон от тавана на НДК, заека сви, докато купувах саксия за подарък за мама, после го счупи два пъти и аз го лепих два пъти). Нарече всички жени в тролея баба, маха на хората от маршрутката и се влюби в батковците със скейтове. За пръв път видя хора на кокили, но ги подмина без изобщо да му направят впечатление. После не искаше да заспива без балона си и в резултат имах спящ хипопотам, спяща кукла и между тях буден блондин с балон, вързан за ръката. Сто пъти каза ало, 17 346 пъти каза брум-брум и 64 371 пъти – амам. Някой му е издал как ми се отварят шкафчетата с чорапите и сега ми иде да го убия. И гардероба отваря, сяда на долния рафт, затваря вратата и чака да го търсиш, ако не го търсиш, те удря с вратата. Ако го търсиш, крещи.

Очертава се страхотен празник. Запразнувала съм Осми март още от шести. До тук имам чаша, по която може да се рисува с тебешири, истински нарцис (пипнах го за всеки случай) в кошничка, wok, чанта със слон и една минерална вода. А утре ще ходя да ме напълнят с пържоли и да спя с котарак.

Много спя и много сънувам напоследък (а не мрънкам, мили ми Малък). Сънувах, че ми трябват още фибички, че Смешко иска да ме целуне и ме целува гол до кръста. И бебе, облечено като морж сънувах. Днес наобиколих магазините, но не си харесах нито една фиба. Взех си златна игла за коса, обаче :)

И започнах един колаж с бебетата. Остава само да намеря нещо, което да ми изреже шперплата. И ме приеха в тайното общество на Book-Log. И се абонирах за един испански речник, който всеки ден ме учи на една дума. Испанците се смеят така: jajaja, а португалците – така: rsrsrsrsrsrs :)

О, и чета една много хубава книжка на Астрид Линдгрен, но за нея ще разкажа, като я завърша. Тая жена е невероятна! За сметка на това не харесах една книга на Енде и (твърде радикално за мен) реших да не я довършвам. За една седмица си купих три книги, размених една с Яна и получих две картички. Сестра ми пожелава да съм нежна и красива като пролетно цвете :)

Айде, изчезвам, че петчасовата разходка из пролетна София не можа да ми измие чиниите, но пък доказа, че кракът ми още не е напълно оздравял.

3 коментара on “Мъхеста брада”

  1. Lady Frost каза:

    А аз си мислех, че моите сънища са странни. Но твоето бебе-морж бие моето с големите топки…

  2. Bain каза:

    Най-забавно е когато ти го разказват в чат. В смисъл, „И двамата полуголи мъже ме бяха притиснали…“ и малко по-късно: „…и тогава се появи бебе морж“. Щях да припадна от смях, звучеше толкова идиотско. И да, бие моя сън когато правих секс със слоница, но все още не може да се сравнява с онзи път, когато сънувах, че оправям октопод. Леле, тия пипала са много.

  3. Svetlina каза:

    Противно на твърдението, че моето гардже е най-рошаво, смело обявявам слоницата на малкия мистър б. х. за най-извратения сън. Евър.

    ПП: това с октопода не е смешно, а само гнусно.


Твоят коментар

