Killing time

А тая седмица ми е музикално и сънено :) Не пусна ли някоя песен 89 пъти, все едно не съм я слушала. Лошото е, че ме е пернала сачмата и не слушам музика, като музика, а… някакви неща :) И то силно, щото сглупих да си поканя гости на петъчна вечеря и сега провеждам пролетно почистване – основно. А мечка без музика хоро не играе :)

Пратиха ми рецепта по желание, аз си я промених, два дни мислих гарнитурата, вчера започнах пазаруването и голямото метене. Всичките ми чорапи са сгънати и подредени, пижамите също, даже си прибрах пастелите и тебеширите в шкафа. Полях цветята (нищо че едното е почти мъртво) и измих печката. Днес измих 9к чинии и чаши и измислих и десерта. След работа отивам да пазарувам и почвам да готвя. Избрала съм съвършените рецепти, така че утре да успея да подредя масата за точно един час и всичко да е топло и вкусно :) И трябва да измопя. И да подскачам в коридора, щото една паяжина много ме дразни.

И така… вечер гледам Лас Вегас и после надувам музиката :) О, и си пиша с Клим, който е достатъчно далеч, че да не ми докопа манджите :)

И леле как ми се спииии :) От 10 сутринта до поне 8 вечерта не спира да ми се спи. Снощи в 1 ми се наложи да се самозаплашвам, че ако до десет минути не заспя, ще се накарам да стана да мия чинии!

Ааахааха и бях оставила компютъра включен с незапаметен файл със списъка за пазаруване и той взел, че си самоинсталирал нещо и се рестартирал :))))))

3 Коментари on “Killing time”

  1. teo каза:

    Стига бе- още някой слуша инфектираната гъба :) Успешно готвене утре ;)

  2. Svetlina каза:

    Хайл Светлини!
    Гъбата и днес я слушам. Втори пореден ден с енергийна напитка и гъби… не е на добре, ама карай :) Снощи наготвих страшни вълшебства, нищо че в послединя момент се наложи да променям десерта, щото някои неща ги нямаше в магазина, а пък аз съвсем изненадващо съм свършила запасите от пластмасови чашки :)))) След още малко ще съм вкъщи да изпека последните две ястия и после умирам. Гостите ще трябва да ме завият в леглото и да ми четат приказки :)

  3. […] 14, март 2010 in лиготии Някой зададе ли си въпроса как ми мина Великата вечеря? […]


Твоят коментар

