Искам, бе

Някой зададе ли си въпроса как ми мина Великата вечеря?

Защото тя мина чудесно. Поканените мъже си намериха основателни причини да пропуснат, а съквартирантката обу пола. Мили и С. ми подариха най-вкусното шоколадово прасе и ми отвориха виното. И никой не си счупи стола, особено аз :)

Цяла вечер сме плямпали – книги, филми, карирани платове, планове за пазаруване…, за което време  С. прочете една книга :)))

Страх ме е, че ако разказвам, ще я разваля, щото не знам думи за това как седиш в краката ма Мили, зяпаш я в детския спален чувал и си мислиш, че любимото ти одеяло много й отива. И не й даваш да заспи :)

Обаче поне снимки ще сложа. Мисля, че трябва да ми се забранят телефони с камери, телефони без камери и MS Paint.

Смешните кръгли неща са ей такива хлебчета. Само че аз сложих кашкавал отдолу. Страшна вкусотия, другия път ще си ги изпека сама, че в магазина са мънички. И може и Мили да не обича пипер, не можеше да не направя нещо за dip-ване и… тададаааам – любимия ми пастет с печен пипер и извара :) Странните бели неща пък представляват сирене с мед и са първото вкусно нещо, което съм яла в София (преди хиляда хиляди години). А десертът е домашен сладолед :) Добре де, разтопен Джимиз френска ванилия с подобаващо количество ягоди и котешки езичета. И една нощ в хладилника :)

А на сутринта ни напече слънцето и ме водиха в Onda да пия чай лате в еееееееееееееей такава голяма чаша. И си купих две книги, върху които много сладко се спи.

Искам гости пак :)

2 Коментари on “Искам, бе”

  1. Bain каза:

    Защо никой не те е попитал? Ами, защото не си казала на никой. Ние като не знаем какво трябва да се случи, как ще те попитаме как е минало? Под ние имам предвид аз и Бейн, най-вероятно. Винаги на нас нищо не казваш.

  2. Svetlina каза:

    Е, няма смисъл, ти и Бейн сте толкова малки, че за тая вечеря ще учите в учебниците по история. Но ти не се тревожи, някой ден може и на теб да сготвя нещо.


Твоят коментар

