Пазаруване? Да бе, да

Кой? Аз? Днес? Да съм пазарувала? Няма такова нещо

Да тръгна за пощата, а да се върна с хиляда хиляди покупки? Аз? Да бе, да. Тия две блузки Акропол, яке, супер-дупер красива официална блуза и шарена пола да съм ги купила днес? Няма шанс!

Добре де… признавам… може мъъъничко да съм прекалила днес. Обаче блузките страшно ще си ходят и с двете ми туники, пък и не бяха скъпи, а полата беше направо на безценица. Якето е цвят фуксия с много красиви карирани маншети и е точно за сезона. За него имам най-добро оправдание – вчера се прибирах пеша след работа и установих, че се задъхвам, като вървя с нормалната си скорост (смятай, скоростта ми в безснежни условия) и реших, че като си ида за Великден, поне 4 дни ще скитам по планини и урви, ама това няма как да стане с пончо, нали?

За лилавата блуза обаче си е виновна само продавачката. Най-обичам да ми казват колко ми отива тоя цвят и колко добре ще ми стои размер S/M. И това докато ми държи огледало и ме обикаля, за да се огледам хубаво, да съм била видела колко е красива младостта.

Да се отбележи, че за 2010 това ми е втората дреха, размер S, и се гордея със себе си. За това, че открих такива магазини, де, не че съм се смалила. Ха… пък днес един съученик ми се обади, да ме пита какви размери биват сутиените и имат ли почва у нас. Имат.

После накарах Яна да ми купи кленов сироп за скромните 16лв, вечерях в пицария и за десерт поръчах две книги за следващата рожденичка (моля, никой друг да не й ги купува:  1 и 2).

Хубаво беше. Почти си върнах вярата в капитализма. Въпреки че не беше лесно след като открих, че изварата вече се продава в кофички, сиренето в кутии, бишкотите стоят при хляба, а кленовият сироп – при биопродуктите (което щеше да е ок, ако и медът стоеше там).

Освен това вече си имам брашно за селски хляб (със слънчогледови семена, градински билки и още три реда съставки) и биокакао за много, много пари.

Ха. И нова книга-игра. Колин Уолъмбъри.

Аз? Фалирала? Няма такова нещо.

–––––––––––––––––––––––––––––––-

Ако ви се спори – може тука.

А ако искате да пишете къси и дълги тирета – сте за тук.

10 Коментари on “Пазаруване? Да бе, да”

  1. Таня каза:

    Оооо, виждам, че започна да прекаляваш със смайликите :-)
    И това с феминизма – също е прекаляване…

    А за пазаруването да не говорим. Да не би да сте ходили в новия мол – http://krasitta.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/03/15/molyt.511400

  2. Svetlina каза:

    Хахаха :) Реших, че всички прекалявания трябва да са на едно място и затова лепнах и смайлитата :)))) Въпреки че обмислям да напиша отделна публикация само с картинки и да карам драгия читател да преразказва по картинка.
    А до новия мол още не мога да стигна… ако вярвам на описанието от линка ти, до два месеца ще успея да вляза. От друга страна, вчера съм изхарчила точно 90лв за дрехи и книги, което в мол е непостижимо.
    За феминизма ме е страх да говоря, току виж някоя изстрадала домакиня ми откъсне главата ;)

  3. UZUMAKI каза:

    Няма да ти откъсне главата, ‘щото не си мъж; все пак феминистките – като всички богомолки – си имат принципи.

  4. helen каза:

    Хаха. За „съвременния феминизъм“ аз вече си дадох мнението в една моя публикация ей така между другото. Никой не забеляза. :) Тъпо е да защитаваш „женска кауза“ като се държиш като мъж.

    И аз напазарувах пролетно :)

  5. Lady Frost каза:

    Аз пък си купих ръжено брашно и сега си въдя квас, за да си правя истински домашен хляб… ПЪК!!! Даже вече е започнал да прави мехурчета и слабо да мирише на боза… :)

  6. Svetlina каза:

    Uzumaki, сегашните феминистки и бият, и хапят, и всичко – има смисъл в думите на Хеленка.
    Опа, и нямат време за пролетно пазаруване :)
    Колкото до домашния квас… аз гласувам, че Божката е изсипал боза в него :)

  7. boredmi каза:

    Фуксия?! Да бе, да! Розово му кажи и не се излагай повече.

    Miss Sunshine, не спирате да ме изненадвате… най-вече с харч- (и хард-) уменията да внесете пролетно настроение в душата на един истински Гринч като мен.

    А сега, като една върла и отявлена феминистка, отивам да въздишам над плочки за баня и кухненски приспособления в Net-а…

  8. Svetlina каза:

    Гръндж, какъв ти гринч :)

  9. Ted каза:

    Здравейте.Ха,а някой да се е сетил за онлайн пазаруване.Примерно( както мен)от САЩ..от техните сайтове.Аз си пазарувам редовно със сайт посредник и дори ми намаляват от таксите.Ако някой прояввява интерес ето линка и малко инфо(все пак да се знае за какво ствава дума)

    Viaddress.Когато се регистрираш там ти се прави виртуален адрес във щатите,благодарение на който можеш да пазаруваш сайтове,предлагащи продукти само за US граждани.Един голям + е,4е ако оставите Viaddress да ви плати поръчката и търговецът не приема международни карти-не ви се начислява такса.
    Опитайте,аз съм много доволен.Ето го и сайта:

    http://www.viaddress.com

  10. Svetlina каза:

    Ха, четеш мисли :) През февруари се счупих от браузване за магазин за дулче ле лече, който шипва до България или Израел. Може скоро да пробвам, щото съм си харесала магазини за scrapbooking в Америката. Мерси!


Твоят коментар

