СЕО

Неотдавна Явор ме обвини, че чета само собствения си блог, което е толкова невярно! А през септември обещах на Калоян (оня с кецовете) да си оправя страницата с  връзките. И понеже съм една много отговорна и последователна личност

през декември гугълвах бонбони, после реших, че не ща бонбони, а дъга, и нарисувах цветни лентички. Следващите два месеца с Яна усърдно си редактирахме рийдърите, за да стесним четените блогове до такива, които винаги са ни интересни, преместихме кулинарните, литературните и англоезичните сайтове в букмарките, което в моя случай беше свързано и с преместване на отметки от офиса към личния компютър, преименуавне на всичките, изтриване на половината и публикация с физични термини.

През март гугълнах как се конкатенира в ексел и се захванах с подреждането на дъгата. И оп :) Готово :)

И, да, знам, че ми има нещо :)


16 коментара on “СЕО”

  1. Bain казва:

    Кога съм те обвинявал това, бе диване? И без това все ми пращаш линкове от други блогове. Явора си го объркала нещо, струва ми се.

  2. Svetlina казва:

    Не съм, не съм :) Просто моята памет е мааалко по-силна от твоята, мили ми спамъре :)

  3. xxx казва:

    Я, колко малък бил нетя.
    Да вземеш да линкнеш един мой дреееевен сайт. :)

  4. Svetlina казва:

    Нали не го казваш, само за да нацъкам всички линкове от дъгата?

  5. xxx казва:

    Ъ? Не бе, наистина!

  6. Svetlina казва:

    Е сега те убих. Знам, че си мъж и/или инженер. Дай още някой жокер :)

  7. xxx казва:

    Ето: НЕ СЪМ индженер. :D

  8. Lady Frost казва:

    …. ааа, и бебешките (мамински) блогове преместих! :)

  9. Svetlina казва:

    Обещавам утре да мисля много усърдно кой е трите хикса и има ли почва у нас.
    А Яна в събота ще си получи целвуката за геройството :) Аз тоя проблем съм го решила кардинално – забременее ли някоя или почне ли да крие, че е бременна, ми трябва около месец, за да реша дали ще я чета повече. Всички да ме извиняват, но моите хормони, любовни дръжки и обиколки по магазините са си ми достатъчни.

  10. xxx казва:

    Как па ти се мисли в тая жега ..

  11. Svetlina казва:

    Навик :) Покрай мен постоянно си е огън ;)

  12. xxx казва:

    Да не работиш в Кремиковци бе?

  13. Svetlina казва:

    Не. А ти случайно да си Donald Mills?

  14. xxx казва:

    Не много.

  15. Svetlina казва:

    Тогава… да не би да си бивш ентелегент?

  16. xxx казва:

    Ц. Настоящ.


Твоят коментар

