It`s just not fair

Да сме честни. Харесват ме, защото в мен има нещо детско, а не въпреки него. И не ме харесват, пак заради същото. На всеки мой познат му се налага да си зададе въпроса дали ще харесва детето в мен или не.

А то крещи „Не ми пипайте нещата!“. Чекмеджето за всичко си има още едно име – Чекмедже на Светлина. Не искам да се прибера от разходка в парка и да заваря половината си панделки и телчета за лули, висящи от лампата на кухнята, над хартиени яйца, изрисувани с моите водни боички. Обичам да давам. Не обичам да ми вземат!

Не че нямаше да дам да ми се ползват нещата. Щях, ако ме бяха питали. Сега ми иде да тропна с крак и да ги изхвърля. Пфффт.

В такива моменти помагат две неща – работа и Гугъл. И Мили. Сакът ми си знае най-добре какво му причиних снощи. Взаимоотношенията ни никога няма да бъдат същите. После Мили взе да се възмущава и да ми съчувства, а мен ме хвана срам, щото моите проблеми са нищо.

Така или иначе не мина и без Гугъл :) Защото съществуват различни тестета карти. Испанското например има по-малко карти от Англо-Американо-Френското. И прилича на Италианското, но не съвсем. И не винаги има жокери – комодинес. Изглеждат примерно така, но могат да бъдат и съвсем различни :)

Освен това Гугъл може да ти даде много добри идеи къде искаш да си пратиш неродените деца на училище. Момченцата задължително трябва да минат през the Beach House School, а момиченцата – през Avalon Public School, после и през the African Leadership Academy. Само забравих за коя държава ми трябваше виза. Държавите са Нова Зеландия и Австралия и в едната мога да ида утре, а в другата – съвсем не.

Като ти писне да гугълваш случайни думи, можеш да слушаш радио и да се опитваш да търсиш песните по случайно доловени части от текста. Примерно…

Pour some sugar on me
Ooh, in the name of love
Pour some sugar on me
C’mon fire me up

И после можеш да сложиш клипчето в блога си :) И като заговорихме за блогове… някой знае ли защо хората са започнали да пишат по-дълги неща? Преди 2 години блогомерачката твърдеше, че пиша с 48% по-дълги от средните публикации, сега не смятам, че съм се променила, но резултатът е съвсем различен:

Do you talk too much in your blog?

Според главната страница на Уърдпрес на всеки блогър днес се падат по 200,91999315537303216974674880219 думи. Накрая ще излезе, че някои хора наиситна възприемат блогването като професия и съвсем закономерно си преминават през разни етапи.

Та да се разберем. Или ще харесвате детето в мен и ще се съобразявате с него или няма да го харесвате и ще се съобразявате с него! Не се правете, че не го забелязвате! It’s just not fair!

5 Коментари on “It`s just not fair”

  1. teo каза:

    Е, аз със сигурност не съм почнала да пиша по-дълги неща, моите са по-къси от 74% от средните. И каквото съм късичко и аз, тц тц тц…

    За протокола – аз много харесвам детето в тебе, надявам се, че се съобразявам с него и също така се надявам другите да не го дразнят много много ;)

  2. Lady Frost каза:

    Споко, моите публикации са едва с 3 (три) процента по-дълги от средностатистическите.

    Мисля, че просто двете ни ни е хванал мързела. А не че повечето блогери са започнали да пишат повече.

  3. Svetlina каза:

    Ха :) Така като го гледаш тоя пост, дали ме мързи да се подпирам на клавиатурата ;)
    Коалче, размерът по принцип няма значение, но точно днес приключих книга, където се казваше, че думите живеят вечно. Представяш ли си, че има хора, които нямат какво да оставят във вечността? Или по-скоро не смеят или пък не искат, щото дори и Божката има какво да остави и по цял ден оставя ли оставя. Думи. :)

  4. teo каза:

    Цялото човечество няма какво да остави във вечността, всичките тея дигитални носители и книги без хората много бързо ще станат неизползваеми, невечни…
    Всеки се опитва по някакъв начин да остави нещо тук и сега, и за утре евентуално, ако не се и опитваш вече става тъпо ;) Така че оставяй колкото думи ти е кеф, и аз така ще си правя :)

  5. Svetlina каза:

    Има сделка :)


Твоят коментар

