Честит ми осми март!

Беше невероятно! Закусвах в „Пчела“, докато Мили ми бърбореше за новата си баня, закусвах в „Пчела“, докато Мили бъбреше за бебешки терлички, закусвах в „Пчела“ и си мислех, че няма как да стане по-хубаво. Докато тя, в качеството си на жена, не реши,че ще горим калории и не ме завлече до другия край на София. Три етажа магазини по-късно ядях супа в „Мис Каприз“ :)

Час по-късно вече я изпращах на третия край на София, само за да видя Сейлър Муун и майка й на една люлка и да си говорим за супермаркети, гаджета и изправяне на коси. И от един трамвай се изтърси Яна – наджиджана, с герданче и прическа, готова за годишния пазар :)

В резултат притежавам нова жълта рокля, черно потниче, карирана пола и зелен Акропол, точно като онзи, дето скъсах и ликьосах за една седмица миналото лято. О… и най-накрая си намерих лилаво герданче :))) Яна хлътна с много повече пари, но няма да си купува блузки поне до 40ия си рожден ден. Плюс това чифт здрави обувки винаги може да те пази от нападатели :)

Тя си била обещала да пазарува и за мъжете, тъй че преобърнахме и Хиполенд :) Малкият блондин вече си има книжка със сърнички и още 2 женски дрешки. Баща му си има жена и това трябва да му стига :)

И ядохме желирани червеи, и си боядисахме езиците, и ядохме спагети :) Изобщо… дните, когато нося жълт чадър, са ми много силни :) И пихме плодово мляко, и ядохме трюфели, и е много хубаво да не си сам вкъщи и да имаш на кого да се смееш. И да имаш кой да ти приказва до след полунощ, докато се гърчиш на ръба на леглото :)

И е много хубаво да се събудиш от обедното слънце, да си вържеш гердан и да си купиш копър и черемиш :) Малък блондин да ти седи на коляното, да правите ладийки заедно и после и заедно да ги изядете. Най-обикновена манджа в най-обикновен ден с най-обикновени хора. Или пък не :)

И на осми март задължително трябва да спиш на рамото на Яна! Трябва Яна да ти прави чай, трябва да знаеш, че всичко е чудесно. А нещата винаги са чудесни, стига да им позволиш. И Божидар трябва да се напикае между 6 и 8 пъти :)

О, и на осми март Грег ти пише. Грег те моли да не заспиваш. Да. Грег иска да го чакаш след работа. Вероятно ще решиш да го изчакаш. Защото… ти е празник :)

5 коментара on “Честит ми осми март!”

  1. Lady Frost каза:

    Е, честит осми март! :)

  2. вили каза:

    Нямаш си и на представа какво слънчево настроение ми донесе четенето на статията ти! Нищо, че е тъмно навън….
    Честит 8-ми март! Малко е позакъснял за теб, явно си назад с летоброението, но ти е простено заради позитивизма ти!
    При последното ми идване в София установих, че съм посещавала тази прословута сладкарница Пчела.

  3. Svetlina каза:

    А така, Вили, нали и ти си жена, и ти трябва да се порадваш!
    А за Пчела нямам думи… тригуни, до тях крем брюле и ореховки и после домашни торти и още и още и още….

  4. UZUMAKI каза:

    Чревоугодници!

  5. Svetlina каза:

    Ммммм :) Реших да проверя дали е лошо да си чревоугодник.
    Направих си постен гювеч, опекох си пържола на скарата, изядох ги, сега съм на десерта – бяло вино и банани.
    Мисля да продължа да съм чревоугодник!


Твоят коментар

