А можеше…

В Интернет има всичко, освен лекари. Представете си да не ми се налагаше да стана рано, да чакам в приемна с болни, за да ми кажат, че съм настинала, да пия това и това хапче, но да си ходя на работа. Представете си колко по-удобно е да се обадиш на личния си лекар, да му обясниш, че те боли гърлото, тресе те, нямаш сливици и апетит. Тя да ти препоръча лимони с мед и да ти каже да се обличаш топло.

А сега си представете всичко това да става онлайн, където лекарят да има достъп до предишните ти заболявания, оплаквания, лечения – дата, час, всичко. Онлайн, където за тези съвети може да се плаща бързо и лесно. Онлайн консултации, където могат да ти обяснят новата система за плащане на болничните – това ти трябва, когато не искаш да излизаш от работа, но не искаш и да пипнеш пневмония. Леснодостъпни съвети от професионалиста, на когото цял живот си се доверявал.

Е, за рецепти и изследвания все ще идеш до болницата, но, кажи ми, когато цялото ти тяло е в обрив, вие ти се свят от отровата на комарите и определено не знаеш противоалергични средства освен киселото мляко, в болницата ли искаш да идеш или да прочетеш съвета на джипито и да се намажеш с препоръчаното кремче още на десетата минута?

Така де, мечтая си аз за бързи и лесни консултации от лекари, които знаят, че имам слаби капиляри :) Дотогава… реших и утре да ида на работа, пък каквото сабя покаже :)

6 Коментари on “А можеше…”

  1. 3msbcpe каза:

    keep on analising the data, ill check your work later today:P

  2. Bain каза:

    Абе, има доста добри неща в интернет като докторски материал. Спомням си когато в продължение на около три часа имах непрестанен и изключително силен световъртеж в следствие на доста силно обезводняване и намалял приток на кръв към мозъка ми в следствие на обезахаряване /едно от двете или и двете/ и в интернет намерих куп полезни съветчета които помогнаха да намаля ефекта за известно време. И то без никакви доктори.

  3. Svetlina каза:

    I don`t feel checked :-D

  4. Svetlina каза:

    Да, ама Яворе, ти си взел решението, ти си сложил диагнозата, ти си дал съветите, ти си ги следвал. Аз говоря за адекватна професионална помощ :)
    Иначе и аз знам какъв чай да пия, като ме заболи гърлото, обаче ако дам на сестра си мишка и интернет, най- много да изпие CIF-а от под мивката :)

  5. 3msbcpe каза:

    now u do

  6. Svetlina каза:

    It`s good that today is not yesterday.


Твоят коментар

