Орит :)

В сряда съм Орит. Никаква Съншайн не съм. И ако шефът каже „Шня!“, аз го поглеждам косо и отговарям „Яла!“. Няма значение какво ще последва, важно е да не спираш да повтаряш „Сабаба, сабаба“ (скромно гледайки на 6 часа). Ако случайно евреинът отсреща се разсмее, можеш бързо да врътнеш очите на 12 часа и да попиташ „Кен?“.

Вечерта съвсем започвам да се вОРИТявам. Ей на – днес съм гугълвала ли гугълвала разни песни (с текстовете) на Идан Янив, докато не намерих „Ат яфа“, което съм си аз, де :)

За по-любопитните прилагам и текст :)

את לא צריכה להתאפר,
שימי פס על הפסים
את לא צריכה להתגנדר,
פשוט חייכי בלי היסוסים
תהיי טבעית ונינוחה,
שדרי אלי את השמחה,
כי זה כל מה שאני מחפש בך.

חבל לשרוף את כל הכיס
על מותגים מפוצצים,
כי את הכי יפה בג’ינס
צמודים לגוף, משופשפים.
תהיי כנה, נסי לזרום,
שלחי אלי פשטות וחום,
כי זה כל מה שאני מחפש בך.

את יפה,
כל כך יפה,
יותר יפה מכולן,
אבל את לא יודעת
כמה את יפה,
כל כך יפה,
הכי יפה בעולם,
הכי יפה בעולם.

יש בחורים שמסתכלים
על נתונים חיצוניים,
אבל אני הרי יודע
כמה את יפה בפנים
נסי טיפה להשתחרר,
לתת לי יד ולדבר,
מול המבט שלך אני עיוור.

את יפה..

Това на английски трябва да е горе-долу така (съжалявам, в сряда ми е слаб английският):

You do not wear makeup,
Put on a striped bar
You do not have to dress up,
Just Smile and without hesitation
Be natural and relaxed,
Derry to me the joy,
That’s all I’m looking for you.

I wish to burn all the pocket
The brands blow,
That the most beautiful in jeans
Tight, faded.
Be honest, try to flow,
Send me simplicity and warmth,
That’s all I’m looking for you.

The beautiful,
So beautiful,
More beautiful of all,
But you do not know
How beautiful,
So beautiful,
The world’s most beautiful,
The most beautiful in the world.

There are guys who look
External data,
But I know
How pretty face
Try a drop to be released,
Give me a hand and talk,
Front of your eyes I am blind.

You’re beautiful ..

––––––––––––––––––––––––––––––––

Цъкни на жълтия човек :)

3 коментара on “Орит :)”

  1. Svetlina каза:

    Знам, че е петък, но еврейският етно рап просто ми е в кръвта…

  2. Svetlina каза:

    И точно една рок балада :)

  3. Svetlina каза:

    Още, още :)


Твоят коментар

