Кой какво има за даряване?

Побързах да даря 10 долара преди да съм доразгледала сайта и да съм се ядосала. Пише, че месечната издръжка на едно дете е 1250лв. Аз лично плащам квартира, возя се с таксита,  през месец пращам старите си дрехи на сестра си и пак не мога да изхарча 1250лв. месечно.

Принципно е хубаво да искаш да дадеш повече на децата. Обаче като им даваш златни зъби, по-добре ли им е? Спомням си как в училище събирахме дарения за разни домове и как се наблягаше на това, че децата си нямат книжки и моливи.

Вече ми е трудно да се изненадвам на такива неща. Свикнах да ме гледат тъпо, когато ми продават календарчета и картички, а  аз подавам паричка и отказвам картичката. После свикнах да ме кълнат, ако не съм пуснала стотинка в купичката. После свикнах да се обръщам настрани, когато в ресторанта влезе цветарка.

Толкова ли свършиха начините за печалба, че да има желащи и облажващи се от чуждото нещастие? Или просто някой мъдрец се е сетил, че хората са я гузни, я куртоазни и ще даряват ли даряват. Или пък наивни като мен.

И изобщо с какво си губя времето? Точно сега приятелка има нужда от мен, а аз си седя. Голям съм картоф! Отвратителна съм! Знам десет начина да кажа, че съм щастлива, когато съм горе-долу и двайсет начина да кажа, че съм добре, когато съм на дъното. И не знам нито един начин да й помогна.

Млъквам. И ако видя някой, който ме жали и тръгне да обяснява, че не съм картоф и че не бива да ми е тъжно, когато другите са зле, ще му счупя носа!

Зму, me is 4ever urs, dont forget that!

12 Коментари on “Кой какво има за даряване?”

  1. Aquawoman каза:

    1250 лв на месец !!! Живо печелбарство върху гърба на децата. Не ги е срам..

  2. Lady Frost каза:

    За сравнение, месечната издръжка на едно дете в SOS детски селища е 250 лв.

    http://www.sosbg.org/individual_sponsors.html

  3. Lady Frost каза:

    А ето и това – http://www.sosbg.org/how-to-help_company.html

    500 лева – месечна издръжка на едно SOS семейство за храна

    1 000 лева – месечна издръжка на едно SOS семейство за храна и облекло

    SOS семействата са с по 5 деца и една sos-майка. Децата са на различна възраст (и с различни нужди).

    А като човек, отглеждащ малко дете бая би трябвало да се постарая за да изхарча за него 1000 лв всеки месец. Може би ако поръчвам всеки ден кетъринг с по няколко ястия и всяка седмица му купувам нови дрехи, обувки, книги, играчки… Не знам и аз за какво от първа необходимост бих изхарчила толкова…

  4. Svetlina каза:

    Хм. Това прави 6 към 1. Или едната фондация иска да осигури лично джакузи за всяко от децата или другата ги храни с бръмбари.
    Жестоко се съмнявам, че някое от тия дечица е видяло 1250лв и на това отгоре е успяло да ги изхарчи.

  5. teo каза:

    Наскоро купих един подарък от тук: http://www.musthavegifts.org/ и нещата изглеждат доста по-разумни ценово…

  6. Lady Frost каза:

    Тео, тоя сайт не го знаех! Ама то благотворителни организации под път и над път! :) Хубави неща предлагат. И дано парите отиват по предназначение!

    Аз от две години и нещо съм семеен спонсор на едно от семействата в SOS детски селища. Честно да си кажа се чувствам поне малко по-добър човек. Но не ме кефи да се използват лъжи и да се замазват нещата само и само да измъкнеш пари.

    Въпросната организация тепърва стартира. Сега са наели къща, която се нуждае от сериозен ремонт. Възможно е за това да са подобни сумите. Но ако бяха написали – провим ремонт и са ни нужни еди какви си пари определено бих се отзовала, но така… Така ми е някак грозно и недостойно.

    Мен не ме спечелиха като дарител, но се надявам все пак да се уредят нещата им и наистина да помогнат на бебенцата.

  7. Svetlina каза:

    Аз пък си избрах доброто дело за Май месец :)
    Ще купувам пилета – http://www.musthavegifts.org/WorldVision/GiftCertificateSelection/GiftCertificate.aspx?CertificateID=1027&ParentMinPrice=0&ParentMaxPrice=14

  8. Bain каза:

    Вече са ми чупили носа. Не си картоф. Да те видя какво ще ми направиш.

  9. Svetlina каза:

    Картоф съм. Ще ти го счупя пак.

  10. Lady Frost каза:

    Хаха, тия пилета съм ги пропуснала… Готино! :)

  11. Val каза:

    Нормално е Two Footballs да струват 12 Евро

  12. Svetlina каза:

    Не знам :) Днес купих шапка и сандалки за 2 годишно (от пресечката на Стамболийски и Опълченска) за по-малко от 12лв.


Твоят коментар

